جان باختن یک هزار و 409 نفر در حوادث رانندگی آبان ماه

در آبان ماه امسال تلفات حوادث رانندگی رشد ۴.۷ درصدی داشت بطوریکه در این ماه یک هزار و ۴۰۹ نفر در تصادفات جان خود را از دست دادند که یک هزار و ۱۲۴ نفر آنان مرد و ۲۸۵ نفر زن بودند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در هشت ماهه امسال از کل تلفات حوادث رانندگی، 9 هزار و ۶۷ نفر مرد و دو هزار و ۴۹۶ نفر زن بودند.

در این مدت استان‌های فارس با یک هزار و ۶۹، تهران با ۸۵۷ و خراسان رضوی با ۸۳۲ بیشترین و استان‌های ایلام با ۹۱، اردبیل با ۱۱۸ و کهگیلویه و بویراحمد با ۱۳۹ فوتی کمترین آمار تلفات را داشته اند.

در هشت ماهه امسال محور‌های برون شهری بیشترین آمار تلفات تصادفات را داشته اند، در این مدت هفت هزار و ۶۷۱ نفر در محور‌های برون شهری، سه هزار و ۱۰۰ نفر در مسیر‌های درون شهری، ۷۶۹ نفر در مسیر‌های روستایی و ۲۳ نفر در مسیر‌هایی نامعلوم جان خود را از دست داده اند.

همچنین مقایسه آمار‌های ماهیانه در هشت ماهه امسال نشان می‌دهد که بیشترین آمار تلفات تصادفات با یک هزار و ۷۴۹ کشته در شهریور ماه و کمترین آن با یک هزار و ۱۶۴ کشته در فروردین ماه به ثبت رسیده است.

بیش از ۲۳۷ هزار مصدوم در حوادث رانندگی ۸ ماهه

در هشت ماهه امسال ۲۳۷ هزار و ۲۶۳ نفر در حوادث رانندگی مصدوم و برای تعیین خسارات به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد ۱۷۰ هزار و ۱۸۵ نفر مرد و ۶۷ هزار و ۷۸ نفر زن بودند. آمار مصدومان تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک دهم درصد کاهش یافته است.

مصدومیت بیش از 26 هزار نفر در حوادث رانندگی آبان ماه

در آبان امسال تلفات حوادث رانندگی با رشد ۴.۷ درصدی مواجه بود. در این ماه یک هزار و ۴۰۹ نفر در تصادفات جان خود را از دست دادند که یک هزار و ۱۲۴ نفر آنان مرد و ۲۸۵ نفر زن بودند.

در این ماه ۲۶ هزار و ۶۰۶ نفر نیز در حوادث رانندگی مصدوم شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴.۶ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار