دو برادر حق مالکیت نام تجاری "استیو جابز" را دریافت کردند

وینچنزو و جیاکومو بارباتو در نزاع قانونی با شرکت اپل، توانستند حق مالکیت نام تجاری "استیو جابز" را دریافت کنند.

دو برادر حق مالکیت نام تجاری به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پس از سال‌ها جنگ حقوقی، دو برادر به نام‌های وینچنزو و جیاکومو بارباتو، سرانجام  در نزاع قانونی علیه اپل پیروز شدند و حق تاسیس شرکتی با نام استیو جابز (بنیانگذار شرکت اپل) را دریافت کردند.

این مبارزه از سال 2012 میلادی، زمانی که این دو برادر متوجه شدند شرکت اپل هیچ حق مالکیتی برای علامت تجاری استیو جابز ندارد، آغاز شد. این برادران سالها در زمینه تولید لباس و پوشاک فعالیت دارند و از این پس تصمیم دارند با تغییر نام تجاری خود نام جدید استیو جابز را بکار ببرند.

شرکت اپل پس از این حکم به اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا اعتراض کرد. آنها اعلام کردند علاوه بر نام بنیانگذار این شرکت عبارت "J" موجود در لوگو نیز دارای شباهت هایی نشات گرفته از لوگوی معروف سیب گاز زده  اپل است. با این حال دادگاه اعلام کرد که حرف "J" یک خوردنی نیست و این لوگو نمی تواند حق مالکیت لوگو اپل را نقض کرده باشد.

با این وجود وینچنزو و جیاکومو بارباتو می توانند برای ادامه تولید محصولات خود، نظیر کیف، تی شرت، شلوار جین، و... نام تجاری استیو جابز با لوگوی گاز خورده شده حرف "J" را استفاده کنند.

انتهای پیام/

شکست اپل در نزاع قانونی برای حق مالکیت نام تجاری "استیو جابز"

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار