به‌روزرسانی جدید وان پلاس 5T عملکرد دوربین را بهبود می‌بخشد

تلفن هوشمند وان پلاس 5T به روز رسانی جدیدی را دریافت کرده است، این به‌روزرسانی به همراه خود تغییرات متعددی از جمله بهبود عملکرد بخش دوربین به ارمغان می آورد.

به‌روزرسانی جدید وان پلاس 5T عملکرد دوربین را بهبود می بخشدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اواسط فصل پاییز بود که شرکت چینی وان پلاس تلفن هوشمند جدیدی را با نام وان پلاس 5T به بازار عرضه کرد. این گوشی توانسته است در این مدت افراد زیادی را به سوی خود جذب کند. اما به تازگی تلفن هوشمند وان پلاس 5T به روز رسانی جدیدی را دریافت کرده است، این به روز رسانی به همراه خود تغییرات متعددی از جمله بهبود عملکرد بخش دوربین به ارمغان می آورد. به روز رسانی جدید حجمی معادل 86 مگابایت دارد و از نسخه 4.7.6 رابط کاربری OxygenOS بهره می برد.

تغییرات اعمال شده در دوربین در این نسخه شامل بهبود وضوح تصاویر ثبت شده از دوربین سلفی در نور کم، بهبود عملکرد اجرای پایدار و بدون نقص اپلیکیشن‌های دوربین شخص ثالث، می باشد. همچنین در نسخه جدید رابط‌کاربری اختصاصی وان پلاس، تهیه اسکرین شات و اتصال به صفحه نمایش با استفاده از وای‌فای نیز بهبود یافته است.

علاوه بر موارد فوق در این نسخه شاهد نور پردازی های جانبی برای بهبود عملکرد face unlock نیز بوده ایم و پچ امنیتی سیستم عامل اندروید نیز به آخرین نسخه ماه دسامبر به روز شده است.

به‌روزرسانی جدید وان پلاس 5T عملکرد دوربین را بهبود می بخشد

انتهای پیام/

به روز رسانی جدید برای وان پلاس 5T

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۹:۵۹ ۰۹ دی ۱۳۹۶
مردم ما با بصیرت هستند این گرانیها ومشکلات را پای نظام نمیگزارند
آخرین اخبار