بهره گیری ازنیروی کار زندانیان شهرضا درحوزه مدیریت شهری

رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: با استفاده از نیروی کار زندانیان، می توان به حوزه مدیریت شهری و اشتغال زندانیان در شهرضا کمک کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی صالح‌پور امروز در جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرضا، اظهار کرد: با توجه به در نظر گرفتن جرم زندانیان باید بتوانیم از این ظرفیت در عرصه‌های شهری نظیر تابلوهای شهری، موانع ترافیکی، رنگ آمیزی جداول، مبلمان و زیباسازی شهری به نحو احسن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال نقش اصلی و اساسی در مصون‌سازی جامعه از آسیب‌های اجتماعی دارد، اذعان کرد: جامعه باید پس از بازگشت زندانیان، آنها را بپذیرد در غیر این‌ صورت بازگشت مجدد این افراد به زندان قوت می‌گیرد، اگر این افراد صاحب شغل شوند احتمال بازگشت‌شان به زندان بسیار کاهش پیدا می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا بخشی از افرادی که وارد محیط زندان می‌شوند خانواده آنها در معرض آسیب‌های جدی قرار می‌گیرند و ما باید حساب زندانی‌ها را از خانواده‌های آنها جدا کنیم.

صالح‌پور با اشاره به وضعیت اقتصادی خانواده‌های زندانیان، گفت: شاید خود زندانیان از امکانات اولیه برخوردار باشند ولی نیازهای اقتصادی خانواده‌های آنها به نحوی باید تأمین شود.

وی با تأکید بر اینکه زندانیان قشر آسیب دیده جامعه هستند که نیاز به حمایت همه جانبه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارند، بیان داشت: با اجرای این کار ضمن تشویق و ترغیب زندانیان به کار کردن،  حداقل درآمدی هم برای خود و خانواده به دست می‌آورند.

 

 

انتهای پیام/م

 

استفاده از توان زندانیان شهرضا در زیباسازی شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.