خردسالان خوزستانی، نائب قهرمان رقابت های هندبال کشور

نماینده خوزستان موفق شدند عنوان نائب قهرمانی مسابقات هندبال خردسالان دختر منطقه 7 کشور را کسب نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رقابت های هندبال دختران خردسال منطقه 7 کشوری از روز 6 دی ماه به مدت 4 روز در بهبهان برگزار شد.

این پیکارها با حضور باشگاه های پیشتاز بهبهان و قصرنشاط ایرانیان بهبهان، هیات ایذه، هیات چرام و آموزش و پرورش گچساران برگزار شد که در نهایت تیم پیشتاز بهبهان به مقام دوم دست یافت و جواز حضور به مرحله دوم را به خود اختصاص داد.

تیم آموزش و پرورش گچساران عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد، همچنین تیم هیات چرام به مقام سوم رسید.

قاسمی، رییس هیات هندبال خوزستان با اشاره به اینکه یکی از اولویت های ما در چند سال اخیر، برنامه ریزی در سنین پایه است، بیان کرد: خوشبختانه طی 2 سال اخیر توانستیم در بخش پایه اقدامات خوبی انجام دهیم و تیم های استان نتایج خوبی در کشور کسب کردند.

وی اذعان داشت: در ورزش توجه به بخش پایه، پیشرفت در هر رشته را به همراه خواهد داشت، لذا از راه تعامل با آموزش و پرورش تیم های استعدادیاب خود را به درون مدارس اعزام کردیم تا دانش آموزانی را که از نظر سنی و فیزیک بدنی مناسب رشته هندبال هستند انتخاب کنند.

قاسمی با بیان اینکه در آینده نزدیک شاهد پیشرفت قابل توجهی در هندبال استان خواهیم بود تصریح کرد: برای اولین بار در تاریخ هندبال استان، 2 تیم آقایان و بانوان به طور همزمان در لیگ برتر حضور پیدا می کنند که این موضوع فرصت مناسبی برای بچه های خوزستان است.

انتهای پیام/گ

نائب قهرمانی خوزستان در رقابت های هندبال خردسالان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.