درخشش دانشجویان قزوینی در جشنواره سراسری نشریات

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در دومین جشنواره سراسری نشریات کشور با کسب ۶ مقام، خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ نشریه سیاسی- فرهنگی «سوم خرداد» به مدیرمسئولی محمدرضا عزیزمحمدی و نشریه ادبی «رز سفید» به مدیر مسئولی امیرمهدی نوری در بخش نشریات موفق به کسب رتبه برگزیده کشوری شدند.

در بخش آثار برتر هم مقاله دینی و قرآنی "علم و عمل از منظر قرآن و ادب پارسی" از «نشریه آسمانی ترین» به قلم محمد توکلی و طرح روی جلد نشریه باراجین پلاس به مدیر مسئولی و طراحی «علی اعتدادی» و صفحه آرایی «سوم خرداد» شماره ۳ نشریه با صفحه آرایی علیرضا بهاری موفق به کسب رتبه برگزیده کشوری شدند.

همچنین در بخش مقالات ویژه این جشنوراه، مقاله «منقل را از پاستور خارج کنید» با موضوع قانون مداری و اخلاق حرفه‌ای از «نشریه سوم خرداد» به قلم محمدرضا عزیزمحمدی موفق به کسب رتبه برگزیده کشوری شد.

جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به مدت دو سال است که برگزار می‌شود و نشریاتی که از کمیته ناظر بر فعالیت نشریات دانشگاهی مجوز انتشار دارند، می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند.

بنابر اعلام دبیرخانه‌ی این جشنواره، دیگر آثار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با وجود اینکه در بین آثار برتر قرار نگرفتند، اما اکثر آن‌ها امتیاز بالایی را کسب کردند.

انتهای پیام/

 

کسب شش رتبه جشنواره نشریات توسط دانشجویان قزوینی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار