اهمیت پیاده راه در مدیریت شهری

شهردار منطقه یک با اشاره به سواره محور بودن طرح تفضیلی گفت: اخیرا اهمیت پیاده محوری مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی سعیدی شهردار منطقه یک با بیان این که بین فرهنگ عامه و مدیریت شهری شکاف عمیقی وجود دارد گفت: نیازمند استقبال شهروندان از فضاهای پیاده راه تازه احداث شده در شهر هستیم.
وی با اشاره به فراهم کردن زیرساخت ها و تاسیسات خدماتی در ایام منتهی به نوروز گفت: نصب سردیس چهره های ماندگار کرمان، آماده سازی بوستان ها، تزیین سفره های هفت سین و احداث 50 چشمه بهداشتی در دستور کار منطقه یک در برای این ایام است.
سعیدی با بیان این که باید به دنبال گردشگری پایدار باشیم گفت: در اولین گام، باید شاخص های گردشگری شهر کرمان را مشخص و معرفی کنیم.
سعیدی بی توجهی به کاروانسراها را باعث تخریب بیشتر این بناهای تاریخی دانست و افزود: زلزله های شهر کرمان بافت قدیمی را خالی از سکنه کرده است.
وی با اشاره به 300 هکتار حریم تاریخی شهر کرمان افزود: محدودیت های خاص این حریم، ساخت و ساز متناسبی را می طلبد.
شهردار منطقه یک جلب مشارکت بخش خصوصی در احیای بافت تاریخی ضروری عنوان و تاکید کرد: شهرداری باید با سرمایه گذاران علاقمند به بهسازی بافت تاریخی همکاری بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/ی

اهمیت پیاده محوری مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.