مسی بهترین بازیکن جهان شد

بر اساس نظرسنجی نشریه معتبر مارکا کاپیتان تیم ملی آرژانتین و باشگاه بارسلونا به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان لیونل مسی که در رقابت بر سر کسب عنوان بهترین بازیکن جهان فیفا و توپ طلای فرانس فوتبال برابر کریستیانو رونالدو شکست خورده بود، سرانجام در نظر سنجی نشریه معتبر مارکا توانست از رقیب دیرینه خود پیشی بگیرد.


ظاهرا برای خوانندگان مارکا عملکرد فردی مهمتر از کسب عناوین است، یا حداقل درباره مسی این موضوع صدق می کند. زیرا آنها لیونل مسی را به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2017 انتخاب کردند.


ملی پوش آرژانتینی در رتبه اول «100 بازیکن برتر مارکا» قرار گرفت و در حالی وارد سال 2018 خواهد شد که به دنبال کسب عنوان قهرمانی مفقوده در ویترین افتخارات خود است؛ قهرمانی در جام جهانی.


سال 2017 او بخاطر زدن 37 گل در لالیگا ،چهارمین کفش طلای اروپا را کسب کرد.مسی در قهرمانی بارسا در کوپا دل ری نقش اساسی را داشت. اما حتی فراتر از آن، عملکرد او در سطح منحصر به فردی بود که هیچکس دیگر حتی نمیتواند امیدوار باشد با او برابری کند.


مسی سال 2017 را با زدن 54 گل و 19 پاس گل به پایان رساند و این فصل او به دنبال شکستن رکوردهای حتی بیشتری است. شماره 10 بارسا در طول دهه گذشته ، رکورد خود را جابجا کرده است، هیچ سقفی برای استعدادهای این فوق ستاره وجود ندارد.
انتهای پیام/


مسی سرانجام از سد رونالدو گذشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار