مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز:

یادمان شهید گمنام در مدرسه مهدیه الیگودرز نصب شد

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز از نصب یادمان شهید گمنام، در این مدرسه خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی گفت: ادای دین به شهدا وظیفه‌ای همگانی است و نصب یادمان شهدا، کمترین کار در ادای دین به شهدای والامقام است.

وی با بیان اینکه در جلسه‌ای مشترک مسئولان مدرسه علمیه مهدیه با نماینده مردم الیگودرز، رایزنی‌های لازم برای نصب یادمان این شهید والامقام در مدرسه صورت گرفته است، افزود: بزودی با انتخاب پیمانکار ساخت و اجرای این یادمان با اختصاص هزینه‌ای قریب به ۳۰ میلیون تومان در این مدرسه آغاز خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز یادآور شد: با نصب این یادمان، برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در جوار مزار مطهر این شهید والامقام در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه همچنین از اسکان اساتید و کادر حوزوی در استاد سرای شهرستان الیگودرز خبر داد و گفت: این استاد سرا نیز بصورت ۱۰۰ درصدی در ۶ واحد با مساحت کلی ۷۰۰ متر مربع تجهیز شده و در حال حاضر اساتید حوزه از امکانات آن استفاده می‌کنند.

وی در پایان همچنین از تجهیز پارکینگ مجزا برای این استاد سرا خبر داد و گفت: پارکینگ این مجوعه اقامتی نیز آماده استفاده اساتید حوزه است.

انتهای پیام/د

نصب یادمان شهید گمنام در مدرسه مهدیه الیگودرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.