دستگیری 46 نفر شکارچی متخلف در کاشان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری 46 نفر شکارچی متخلف از ابتدای سال جاری تا کنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود قهرمانی در این زمینه گفت: متخلفان با 6 هزار نفر- ساعت گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست در مناطق آزاد و حفاظت شده این شهرستان دستگیر و هشت قبضه اسلحه مجاز، پنج قبضه اسلحه غیرمجاز به همراه تعدادی فشنگ و ابزار شکار از آنها کشف و ضبط شده است.

وی افزود: ارتقای طرح ملی محیط بان و محیط یار در بیش از 120 مدرسه ابتدایی و متوسطه شهرستان کاشان، آموزش بیش از هشت هزار نفر از دانش آموزان و مربیان از جمله اقدام های این مجموعه در راستای آموزش و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست در سال جاری می باشد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان در ادامه با اشاره به صدور 273 پروانه احداث، بهره برداری و توسعه برای واحدهای صنعتی و خدماتی در این شهرستان طی 9 ماهه امسال گفت: 413 واحد صنعتی نیز مورد پایش زیست محیطی قرار گرفت که در نتیجه 139 اخطاریه زیست محیطی صادر شد.

او همچنین با اشاره انجام 15 پایش شبانه اضافه کرد: شماری از واحدهای صنعتی با توجه به برطرف کردن معضلات زیست محیطی و رعایت ضوابط از فهرست صنایع آلاینده خارج شدند.

 

انتهای پیام/م

 

شکارچیان متخلف درکاشان دستگیرشدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.