پیام تبریک پوتین به مناسبت فرا رسیدن سال نوی میلادی

رئیس‌جمهور روسیه در اظهاراتی فرا رسیدن سال نوی میلادی را به مردم کشورش تبریک گفت و برای آن‌ها آرزوی کامیابی کرد.

سخنرانی ولادیمیر پوتین به مناسبت فرا رسیدن سال نو میلادیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از اسپوتنیک، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه، به مناسبت فرا رسیدن سال نوی میلادی سخنرانی کرد. او مردم کشورش را مورد خطاب قرار داد و برای آنها آرزوی خوشبختی و کامیابی کرد.

او در این پیام خطاب به هموطنانش گفت:

«دوستان عزیزم! چند ثانیه تا سال 2018 باقی مانده است و اکنون زمان بخشیدن اشتباهات و ابراز عشق و محبت است. امیدوارم تمام افراد و خانواده‌ها تغییرات خوبی را در سال 2018 تجربه کنند و کودکانی که به دنیا می‌آیند شادی را برای ما به ارمغان بیاورند.

با اینکه ما این تعطیلات را هر سال جشن می‌گیریم هر بار آن را بی مانند، اصیل و مطلوب می‌دانیم. ما باور داریم هر چه در این دقایق اولیه آرزو کنیم، محقق می‌شود. اگر والدینمان و زمانی را که با آن‌ها سپری کردیم، اگر فرزندانمان و آرزوهایشان را و اگر کسانی که به کمک ما نیاز دارند را فراموش نکنیم و حمایتشان کنیم، همه این آرزو‌ها در زندگیمان محقق می‌شوند. توانایی کمک کردن و ملاحظه داشتن و انجام کار‌های خوب زندگی را پر از اهداف درست انسانی می‌کند. هر جا که باشیم، در خیابان، همراه دوستان یا در کنار خانواده حسمان مشترک است و فناوری روز این امکان را می‌دهد که حس خود را با عزیزانمان که صد‌ها یا هزاران کیلومتر از ما دور هستند به اشتراک بگذاریم.

به تمام کسانی که سر کار هستند، در بیمارستان‌ها شیفت دارند، راننده قطار یا خلبان هواپیما هستند یا نظامی و در حال خدمت هستند سال نو را تبریک می‌گویم. ما همه در این شب در کنار هم هستیم.

اتحاد و دوستی ما و عشق بی‌قیدو بندمان به روسیه توان ما برای انجام کار‌های ارزشمند و دست یافتن به موفقیت‌های بزرگ را چند برابر می‌کند.

اعتماد شما به خودتان و کشورمان و ثمره دادن کار و تلاشتان را صمیمانه تبریک می‌گویم. امیدوارم اعتماد و درک متقابل همیشه همراه ما باشد.»

انتهای پیام/

پیام تبریک پوتین به مناسبت فرا رسیدن سال 2018

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار