استاندار قم؛

ارائه مشوق‌های لازم به بخش خصوصی برای اجرای پروژه فرودگاه قم ضروری است

صادقی گفت:اخذ سند و مجوزهای لازم برای تامین زیرساخت‌ها شرایط دولت در مذاکره با بخش خصوصی را تسهیل خواهد کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سیدمهدی صادقی،استاندار قم،در جلسه پیگیری مسائل فرودگاه قم گزارش مدیران مربوطه در زمینه پیگیری مصوبات جلسات قبل را دریافت کرد.

استاندار قم در ادامه این جلسه با بیان اینکه چشم انداز مسئولان استان الحاق مجموعه فرودگاه قم به منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان است گفت: مدیران استان باید با استفاده از ظرفیت‌های ملی این مسئله را محقق کنند.

وی ارائه مشوق‌های لازم به بخش خصوصی برای اجرای پروژه فرودگاه قم را ضروری دانست و با اشاره به بعضی قوانین دست و پا گیر برای ارائه این مشوق‌ها افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید نسبت به رفع قوانین مزاحم اقدام کنند.

محسن بهشتی معاون امور عمرانی استاندار قم نیز در این جلسه با اشاره به تشکل پرونده در دبیرخانه مناطق آزاد کشور گفت: در صورت تصویب واگذاری فرودگاه قم به منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در شورای عالی مناطق آزاد، این پرونده برای تصویب نهایی در هیئت دولت مطرح خواهد شد.

معاون استاندار قم با بیان اینکه تعیین تکلیف زمین فرودگاه قم مهمترین بحث برای جذب سرمایه گذاران در اجرایی کردن این طرح است ادامه داد: اخذ سند و مجوزهای لازم برای تامین زیرساخت‌ها شرایط دولت در مذاکره با بخش خصوصی را تسهیل خواهد کرد.

وی افزود: در تلاش هستیم تا با استفاده از ظرفیت نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی تامین زیرساخت‌ها که نیازمند اعتباری در حدود 500 میلیارد ریال است را تسهیل بخشیم.

انتهای پیام/ح

جذب سرمايه گذاری در پروژه فرودگاه قم نيازمند ارائه مشوق‌های دولتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار