معاون ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان :

مسئولان ورزش‌های همگانی را در لرستان توسعه دهند

معاون ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: بی‌توجهی و کم‌توجهی والدین به جوانان سبب ایجاد تهدیدهایی برای سلامت نوجوانان می‌شود بنابراین بهتر است که توسعه ورزش‌های همگانی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ غلامرضا شعبانی‌بهار ظهر امروز در اولین یادواره شهدای ورزشکار لرستان که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد اظهار داشت: وزارت ورزش دو رسالت مهم دارد که این رسالت‌ها، توسعه ورزش برای عموم مردم و افزایش نشاط و شادابی در جامعه و توجه به مبانی اسلامی است.

وی با بیان اینکه توسعه فرهنگ ورزش و ورزش فرهنگی رسالت‌های اصلی وزارت ورزش و جوانان هستند افزود: برای تأمین سلامت مردم برنامه‌هایی تدوین‌شده است و ورزش بهترین عنصر برای پر کردن اوقات فراغت است.

معاون ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: نسل جوان درخطر و تهدید آسیب‌های اجتماعی هستند و این در حالی است که بی‌توجهی و کم‌توجهی والدین به جوانان سبب ایجاد تهدیدهایی برای سلامت نوجوانان می‌شود بنابراین بهتر است که توسعه ورزش‌ها همگانی در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه لازم است که روسای هیئت‌های ورزشی مخاطبین فعالیت‌های ورزشی را جوانان و نوجوانان قرار دهند بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی ما درراه و مرام شهدا ریشه دارد و ورزشکارانی که به مبانی دین مقید نباشند ارزش ندارند.

شعبانی بهار با تأکید به اینکه ورزش یک وسیله تربیتی است تصریح کرد: مربیان ورزشی هدایت و روشن‌فکری مسائل اخلاقی را باید در دستور کار خود قرار دهند چراکه اخلاق حرفه‌ای و اخلاق ورزشی باید در جامعه ورزشکاران ترویج یابد.

وی گفت: استان لرستان در رشته‌های ورزشی مانند وزنه‌برداری، دومیدانی، کونگ‌فو، ژیمناستیک و... دارای مقام و رتبه‌های خوبی است و میزان مشارکت بالایی در ورزش‌های همگانی دارد.

معاون ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به ورزش‌های بومی و روستایی در لرستان گفت: در این حوزه نیز لرستان عملکرد خوبی از خود نشان داده است؛ نظام جمهوری اسلامی ایران امروز امانت شهیدان است و لازم است که همه ما به وصایای این شهدا عمل کنیم.

انتهای پیام/د

توسعه ورزش‌های همگانی در دستور کار مسئولان لرستان قرار گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار