بنگر: امیدوارم حضور افاضلی شوک مثبتی در نفت ایجاد کند

مدافع تیم نفت تهران گفت: سابقه بازی کردن زیر نظر افاضلی را دارم و امیدوارم حضور او شوک مثبتی در نفت تهران ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محسن بنگر درباره انتخاب هومن‌ افاضلی به عنوان سرمربی جدید نفت تهران بیان‌ کرد: رفت و آمد مربیان در تیم نفت عادی شده است. امیدوارم حضور افاضلی به سود تیم باشد و کادرفنی بتواند از جوان هایی که در نفت حضور دارند به خوبی استفاده کند.

او درباره اینکه آیا انتخاب هومن افاضلی می تواند برای بازیکنان نفت شوک مثبتی باشد یا خیر، گفت: امیدوارم حضور کادرفنی و مدیریت جدید در نفت تهران شوک مثبتی در تیم ما ایجاد کند.

بنگر ادامه داد: هرچند نفت با این امکانات باید به لیگ دسته اول سقوط کند اما تیم خوبی داریم و می توانیم با تدابیر کارساز کادر فنی در لیگ‌ برتر بمانیم.

مدافع تیم نفت تهران درمورد اینکه آیا در نشست بازیکنان و کادرفنی با مدیریت باشگاه صحبتی هم درباره پرداخت مطالبات بازیکنان مطرح شد یا خیر، گفت: در این باره هم صحبت کردیم اما از آنجاییکه صحبت هایمان خصوصی بود بهتر است هومن افاضلی در این باره صحبت کند. در کل قرار است بخشی از مطالبات بازیکنان در روزهای آتی بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود.

بنگر درباره ادعای هومن افاضلی مبنی بر اینکه دیدار نفت و پرسپولیس بیشتر از اینکه برای نفتی ها سخت باشد برای شاگردان برانکو سخت است، اظهار کرد: در بازی قبلی خود مقابل فولاد بازی خوبی انجام دادیم به شکلی که بازیکنان این تیم از دیدار با نفت به عنوان یکی از سخت ترین بازی های فصلشان یاد کردند. یکی از گل های حریف آفساید بود و حتی فولاد مقابل نفت فشار بیشتری نسبت به بازی با پرسپولیس تحمل کرد. به هر حال پرسپولیس بازی سختی برابر ما دارد.

مدافع نفت تهران درباره احتمال جدایی اش از این تیم گفت: از برخی تیم ها پیشنهاد دارم اما اجازه دهید این موضوع به صورت خصوصی بین من و باشگاه بماند. سابقه همکاری با هومن افاضلی را دارم و باید درباره جدایی از نفت با او صحبت کنم. تیم‌ نفت و بازیکنانش را دوست دارم و هر چه قسمت باشد رخ می دهد. در کل در هفته آتی تکلیفم با نفت تهران مشخص می شود.

انتهای پیام/

اظهارات ونگر در مورد وضعیت تیم نفت تهران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار