جشنواره ملی کبوتر حرم در سمنان برگزار می‌شود

چهاردهمین دوره جشنواره ملی داستان رضوی تحت عنوان کبوتر حرم در سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین‌علی جعفری دبیر علمی جشنواره کبوتر حرم گفت : تاکنون سیزده دوره از جشنواره داستان رضوی با عنوان کبوتر حرم برگزارشده است و چهاردهمین دوره این جشنواره ملی به میزبانی استان سمنان برگزار می‌شود.


وی با اشاره به اینکه چهاردهمین دوره جشنواره ملی کبوتر حرم تیرماه سال آینده برگزار می‌شود افزود: رفع نواقص و تقویت نقاط قوت این جشنواره در این دوره در دستور کار مسئولان اجرایی آن قرار دارد.


دبیر علمی جشنواره کبوتر حرم با تأکید بر اینکه شرکت‌کنندگان در چهاردهمین دوره جشنواره ملی کبوتر حرم نسبت به ارتقا سطح کیفی آثار خود اهتمام ویژه‌ای بورزند تصریح کرد: جریان سازی در حوزه ادبیات ایران اسلامی یکی از مهم‌ترین رویکردهای این جشنواره است.


وی با اشاره به اینکه بررسی و تقویت مسائل مذهبی و تبلیغات دین مبین اسلام از دیگر رویکردهای این جشنواره در ادوار گذشته است گفت : برخی از نویسندگان مطرح کشوری و شرکت‌کنندگان برگزیده در ادوار گذشته به‌عنوان داور در چهاردهمین دوره جشنواره ملی کبوتر حرم حضور دارند.


جعفری بابیان اینکه کیفیت آثار ارسالی در این جشنواره بر اساس شاخص‌هایی از سوی داوران مورد داوری قرار می‌گیرد تصریح کرد: در دوره گذشته بیش از یک هزار و 700 اثر ارسال شد که باید نسبت به ارتقا سطح کیفی آثار اقدامات زیادی انجام دهند.


وی با تأکید بر اینکه داوران در این دوره نسبت به ارزیابی آثار در شاخص‌های کیفی توجه بیشتری دارند بیان کرد: افزایش کمی آثار ملاک ارزشیابی در این دوره نیست؛ بلکه کیفیت آن‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد.


دبیر جشنواره ملی کبوتر حرم اعلام کرد: فراخوان شرکت در این جشنواره به‌زودی منتشر می‌شود و علاقه‌مندان در این عرصه می‌توانند در آن شرکت کنند.

 

انتهای پیام / ه


جزئیات برگزاری جشنواره ملی کبوتر حرم در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.