نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان:

مردم اجازه سوء استفاده به دشمنان نمی‌دهند

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: مردم از مسئولان گله مندند، اما اجازه سوء استفاده به دشمنان نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم روستای خیرآباد اراک گفت: مردم اثبات کرده اند که در همه صحنه‌ها حافظ اسلام و انقلاب هستند و امروز که از مسئولین گلایه‌مند هستند با این حال اجازه سوء استفاده به دشمنان انقلاب را نمی‌دهند و در برابر توطئه‌ها ایستاده اند.

مقدسی با اشاره به اینکه باید ضعف را برطرف کنیم که این حق مسلم مردم است افزود: دولت موظف به حل مشکلات مردم است و نمایندگان مردم هم در حل مشکلات مردم حمایت و کمک می‌کنند، اما هر کس خلاف قانون رفتار کند با او برخورد می‌شود.

وی اضافه کرد: مبلغ ۵/۱ میلیارد دلار برای روستا‌هایی که جمعیتی کمتر از ۱۰ هزار نفر دارند در مجلس تصویب شده که اعتبارش از صندوق توسعه ملی است وبه صورت وام با بهره ۶ درصد به روستائیان ارائه می‌شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مردم روستای خیرآباد اراک بیان کرد: به زودی در جلسه مشترکی با مدیر کل محیط زیست و منابع طبیعی، مسائل و مشکلات را بررسی می‌کنیم.

وی ادامه داد: اولویت اشتغال در این منطقه با مردم این روستا است و با وجود بیش از ۳۰۰ شرکت و واحد تولیدی این روستا نباید بیکار داشته باشد.

طرح تصرف غیر قانونی اراضی، اشتغال جوانان، آلودگی هوا، آلودگی محیط زیست، تخریب زمین‌های کشاورزی، اهم مکلات مردم روستای خیرآباد در دیدار با مقدسی نماینده مردم شهر‌های اراک خنداب و کمیجان  بود.

روستای خیرآباد ۲هزارو ۸۰۰ نفر جمعیت  دارد که شغل اصلی آن‌ها کشاورزی و دامداریست و در دفاع مقدس  ۴۳ شهید  تقدیم کرده اند.

انتهای پیام / ج 


صحبت های نماینده مردم اراک در مجلس در باره نا آرامی‌های اخیر اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.