آیت الله دری نجف آبادی؛

درزمینه سند ۲۰۳۰ فرمایشات رهبری را اجرایی می‌کنیم

آیت الله دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت: درزمینه سند ۲۰۳۰ فرمایشات رهبری را اجرایی می‌کنیم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر گفت:  حماسه بزرگ ۹ دی برای حمایت از رهبری؛ قانون اساسی و قانون شکل گرفت و مردم به فتنه ۸ ماهه فتنه گران با حضور حماسی در روز ۹ دی پایان دادند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه همه باید مطابق قانون در برابر ملت پاسخگو باشیم افزود: اقدام عده‌ای از افراد در تخریب دستگاه‌ها و قوا رسمی کشور؛ آب به آسیب دشمن ریختن است.

وی اضافه کرد: عده‌ای که یک دهه مدیریت کشور را در دست داشتند الان باید پاسخگوی ملت باشند نه اینکه مدعی باشند.

امام جمعه اراک بابیان اینکه متاسفانه این‌ها آدم‌های مریض و سیاسی کارندو به جای پاسخ‌گویی، دستگاه‌های نظام را زیر سؤال می‌برند ادامه داد: رهبر انقلاب هم بار‌ها به این افراد تذکر داده اند که به جای تخریب؛ نقد خردمندانه کنند.

درزمینه سند ۲۰۳۰ فرمایشات رهبری را اجرایی می‌کنیم

وی بیان کرد: تکلیف ما با سند ۲۰۳۰ کاملا مشخص است و در این زمینه فرمایشات مقام معظم رهبری را اجرایی می‌کنیم، چراکه ۲۰۳۰با قانون و فرهنگ ما همخوانی ندارد و پیاده سازی آن منتفی است و در این مسیر همه مسئولان بایستی یکپارچه عمل کنند و عملکردی متضاد با روند مذکور قابل پذیرش و چشم پوشی نیست.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی، دانشگاهیان، اساتید، آموزش و پرورش و رسانه‌ها باید فضای استان مرکزی که استان امام خمینی (ره) است را معنوی کنند و از بیان مطالب تفرقه افکن در جامعه خود داری شود.

 باشاره به اینکه به مناسبت ۹ دی فردا شنبه مراسمی این روز باشکوه در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می‌شود از همه مردم دعوت کرد در این مراسم باشکوه شرکت کنند.

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.