ذخیره خونی اصفهان با دعوت رسانه‌ها به حدی مطلوبی رسید

مدیرکل سازمان انتقال خون استان اصفهان گفت: مراجعه مردمی پس از حرکت رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی مناسب، بهتر شده و ذخیره خونی به حد مطلوبی رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید زینلی  در خصوص آخرین وضعیت ذخیره خونی اصفهان اظهار داشت: مراجعه مردمی پس از حرکت رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی مناسب، بهتر شده و ذخیره خونی به حد مطلوبی رسیده است.

وی افزود: البته این به آن معنی نیست که شهروندان دیگر برای اهدا خون اقدام نکنند چرا که نیاز مراکز درمانی ثابت بوده و خون‌هایی که اهدا می‌شود از سوی دیگر به مصرف می‌رسد.

مدیرکل سازمان انتقال خون استان اصفهان ادامه داد: اگر مراجعه مردمی دو روز افت داشته باشد مجدد ذخیره خونی کاهش یافته و امکان دارد شرایط خطرناک شود، شهروندان تصور نکنند که به اهدا خون نیاز نیست.

وی تصریح کرد: به دلیل سردی هوا و در این روزها آلودگی، مردم کمتر مراجعه کردند و همین موضوع منجر به کم شدن ذخیره خونی شده بود که پس از مشارکت شهروندان به ذخیره خونی 5 روز رسیدیم.

زینلی در پایان با تقدیر از رسانه‌ها به دلیل دعوت مردم برای اهدا خون خاطرنشان کرد: مراجعه‌کنندگان روزانه تا قبل از پویش #اصفهان_خون_ندارد کمتر از 300 نفر بود اما پس از به راه افتادن این حرکت مردمی، نزدیک به 400 نفر رسیده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.