خداکرمی‌ در شورای شهر تهران مطرح کرد؛

استفاده از کاسبان سنتی بازار برای برندسازی‌

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ظرفیت بازار تهران برای برندسازی‌ گفت: برای این کار باید از کاسبان سنتی بازار استفاده کنیم.

استفاده از کاسبان سنتی بازار برای برندسازی‌به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناهید خدا‌کرمی‌ عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، پس از شنیدن گزارش میرزایی معاون برنامه و بودجه شهردار تهران با تأکید بر اهمیت برندسازی‌ در تهران اظهار کرد: بازار تهران‌ از ظرفیت برند شدن برخوردار است و برای اینکه بتوانیم این برندسازی‌ را انجام دهیم باید از کاسبان سنتی بازار استفاده کنیم‌.

وی تصریح کرد: در حوزه تدوین‌ برنامه‌های بودجه بندی و تأمین درآمد پایدار باید از گروه‌های سنتی استفاده کرد.

خداکرمی‌ با بیان اینکه تقویت سلامت و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در برنامه‌های شهرداری نباید فراموش شود، گفت: باید کمیته سلامت و محیط زیست‌ تشکیل‌ شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار