مقابله با فتنه 88 یک حرکت مردمی لازم داشت که این حرکت، حماسه 9دی بود

مسئول جامعه زنان شهرستان بهار گفت: مقابله با فتنه 88 یک حرکت مردمی لازم داشت که این حرکت، حماسه 9دی بود که مردم با حضور خود بساط فتنه‌گران را در هم پیچیدند، حضوری همراه بابصیرت و برخاسته از دیانت.

مقابله با فتنه 88 یک حرکت مردمی لازم داشت که این حرکت، حماسه 9دی بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛فاطمه کتابی، مسئول جامعه زنان شهرستان بهار اصل با تأکید بر لزوم یادآوری حماسه 9دی این روز سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی اظهار داشت: فتنه 88 یکی از بزرگ‌ترین فتنه‌هایی بود که انقلاب اسلامی آن را در خود ثبت کرد، اما 9 دی مردم ایران این فتنه را خاتمه دادند و ثابت کردند که در هر شرایطی حامی رهبر و کشورشان هستند.

وی حادثه 9دی را نمونه‌ای از عناصر قدرت نظام برشمرد و افزود: در این حادثه بی نظیر،هیچ کس دست‌اندرکار نبود و قدرت فکری که شاکله نظام اسلامی است، مردم را به خیابان‌ها کشید و آن حادثه بی‌نظیر پدید آمد.

مسئول جامعه زنان شهرستان بهار تصریح کرد: امروزه، کسانی که سعی آنها ایجاد فتنه بود چشم خود را به نسل‌های بعدی دوخته‌اند چراکه می‌دانند سرمایه ملت ایران مردم هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان دست از دشمنی برنمی‌دارند و این انگیزه در آنها وجود دارد، گفت: تا زمانی که مردم و جوانان مؤمن، باانگیزه و بابصیرت هستند و آگاهی دارند، دشمن نخواهد توانست کاری کند.

کتابی‌اصل تصریح کرد: دشمنان این ملت، روز نهم دی را فراموش کرده‌اند، آن کسانی که فکر می‌کنند در این کشور یک اکثریتی خاموش و مخالف با نظام جمهوری اسلامی هستند یادشان رفته است که هر ساله در بیست و دوم بهمن ماه، در تمام شهرهای این کشور، جمعیتی عظیم به دفاع از نظام جمهوری اسلامی بیرون می آیند و شعار«مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند.

وی افزود: فتنه 88 تنهاهمین تجمع‌های تعدادی افراد نبود، بلکه ریشه دار بوده و از سوی دشمنان هدایت می‌شد که اهدافی داشتند و مقدمات فراوان و هدف‌های خطرناکی دنبال آن بود.

مسئول جامعه زنان شهرستان بهار با بیان اینکه دشمنان دست از دشمنی برنمی‌دارند، گفت: تا زمانی که مردم و جوانان مؤمن، باانگیزه و بابصیرت هستند و آگاهی دارند، دشمن نخواهد توانست کاری کند.

وی با بیان اینکه این حادثه یک حادثه ماندنی در تاریخ ما است، عنوان کرد: راز ماندگاری این اعتقادات و این انقلاب اتکا به خدا و ایمان است.

انتهای پیام/ا

راز ماندگاری انقلاب اسلامی اتکا به خداست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.