ملت ایران در 9دی ثابت کردند بر سر اصل نظام با کسی تعارف ندارند

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ملت ایران در 9دی ثابت کردند بر سر اصل نظام با کسی تعارف ندارند و هر جا احساس کنند خط قرمزهای نظام مورد تعرض قرار گرفته تمام هستی خود را برای اسلام و نظام ولایی و اصل ولایت فقیه فدا می‌کنند.

ملت ایران در 9دی ثابت کردند بر سر اصل نظام با کسی تعارف ندارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛احد امیری ، فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نهم دی ماه آن را بخشی از تاریخ سراسر افتخار این مرز و بوم بر شمرد و اظهار داشت: در این روز مردم با تکیه بر آموزه‌های عاشورا و مکتب سرخ امام حسین(ع) فریاد «هیهات من الذله» خود را سر دادند.

وی افزود: مردم با حماسه 9دی خط بطلانی بر تفکر شیطانی خناسان آمریکایی و بنیاد جورج سورس و فرعون داخلی آن کشیدند و ثابت کردند در راه اعتلای اسلام ناب محمدی و مقابله با تفکر شوم و اتاق فکرهای مسموم خارجی جان خود را تقدیم می‌کنند.

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: ملت ایران در 9دی ثابت کردند بر سر اصل نظام با کسی تعارف ندارند و هر جا احساس کنند خط قرمزهای نظام مورد تعرض قرار گرفته تمام هستی خود را برای اسلام و نظام ولایی و اصل ولایت فقیه فدا می‌کنند.

وی ادامه داد: در این روز با عظت و افتخارآمیز سیل خروشان و قدرتمند مردم در خیابان‌ها تمامی آلودگی‌ها را پاک و چهره‌ای زیبا از حماسه حضور بصیرت محور و اقتدارآفرین مسلمانان را برای جهانیان به نمایش گذاشت.

امیری با بیان اینکه حماسه 9دی شکستی سخت را بر پیکر استکبار وارد ساخت و کمر آنان را در خیابان های تهران شکست، افزود: خداوند فتح را با دستان مهربان این ملت بر سفره همه هدیه کرد تا همواره قدرشناس نعمت بی بدیل ولایت فقیه این نظام و حافظ یادگار امام راحل عظیم الشان یعنی انقلاب اسلامی باشیم و خاضعانه سر تسلیم بر خاک ستایش سائیده و خدا را بر این نعمت شکرگذار باشیم.

وی یادآور شد: اکنون وظیفه اصلی ما زنده نگه داشتن ابعاد و زوایای این حماسه بزرک و بازگو کردن خباثت فتنه‌گران و آگاه کردن دل‌های آماده است تا همگان بدانند که این انقلاب میراثی است گرانبها از همه انبیاء و رسل الهی که خداوند به امام راحل ارزانی داشت.

فرمانده بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: ما وارثان راستین و قوی اراده امام(ره) هیچ‌گاه اجازه افتادن چین و چروک بر چهره دلربای انقلاب را نمی‌دهیم و حاضر هستیم در همه عرصه‌ها برای اسلام و انقلاب جانفشانی کنیم.

انتهای پیام/ا

در برابر بی حرمتی ها نباید سکوت کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار