رقابت نفت گچساران با پرسپولیس مشهد

از هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال نفت وگاز گچساران فردا چهارشنبه ۱۳ دی میهمان پرسپولیس مشهد خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه از ساعت ۱۴ در مشهد تیم فوتبال نفت وگاز گچساران میهمان پرسپولیس مشهد است.

سرپرست تیم فوتبال نفت وگاز گچساران گفت: دیدار تیم‌های نفت وگاز گچساران و پرسپولیس مشهد یکی از دیدار‌های مهم هفته شانزدهم گروه (ب) است، چون هر دوتیم برای کسب سه امتیاز به زمین می‌روند و پرسپولیس‌ها که از امتیاز میزبانی سود میبرند به خوبی میدانند که اگر هدفی برای صعود از این مرحله دارند این دیدار میتواند یکی از آخرین شانس‌های آن‌ها باشد.

پناهپوری افزود: اگر نتیجه‌ای جز برد برای پرسپولیس رقم بخورد آن گاه ممکن است رسیدن به جمع ۴ تیم گروه به امری دور از دسترس تبدیل شود و تیم نفت و گاز گچساران که روند صعودی خوبی را دنبال می‌کند و در صدد است که علاوه بر حضور در جمع ۴ تیم برتر گروه به نوعی صعود خود را زودتر قطعی کند.

بر پایه این گزارش در دیگر دیدار‌ها شهرداری ارومیه میزبان تیم سردار بوکان است، استقلال جنوب تهران از شهرداری بندرعباس پذیرایی می‌کند، صنایع طلایی سمنان به مصاف استقلال اهواز میرود و تیم شهدای بابلسر با استقلال سیلک کاشان دیدار میکند.

تیم کاسپین قزوین در این هفته استراحت می‌کند.

 

انتهای پیام/ش

فردا مصاف نفت گچساران در لیگ دسته ۲ کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.