صالحی از دفتر برنامه و بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدید کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز با حضور در دفتر مدیرکل برنامه و بودجه این وزارتخانه از بخش های مختلف این دفتر بازدید کرد.

صالحی از دفتر برنامه و بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدید کردبه گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز با حضور در دفتر مدیرکل برنامه و بودجه این وزارتخانه از بخش های مختلف این دفتر بازدید کرد.

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدا در بازدید از دفتر برنامه و بودجه در جریان برخی مسائل و مشکلات این دفتر قرار گرفت و بر ضرورت ایجاد ساختار و برنامه راهبردی بر اساس برنامه های بالا دستی تاکید کرد.

وی با اشاره به محدودیت های بودجه‌ای دولت افزود: با وجود مشکلات، باید همه تلاش و همت خود را برای افزایش اعتبارات وزارتخانه به کار بگیریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تدبیر برای افزایش بودجه کارکنان استانی تاکید کرد و گفت: یکی از مزیت های افزایش بودجه در استان ها این است که کارکنان با انگیزه بیشتر به فعالیت های خود می پردازند.

در بخشی از این نشست راحله رودکی مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت های این دفتر گفت: فعالیت های این دفتر در سه گروه کاری بودجه جاری، بودجه عمرانی و بودجه استانی انجام می پذیرد.

وی افزود: در این دفتر تلاش شده ارتباطات و تعاملات مناسب و خوبی با ادارات کل ارشاد استان ها برقرار شود و از این طریق توانسته ایم، اطلاعات مناسبی از استان ها درباره روند فعالیت های فرهنگی و هنری آن ها دریافت کنیم.

در بخش دیگری از این نشست علی اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مجموعه وظایف و گستردگی فعالیت های این دفتر، گفت: دفتر بودجه وزارتخانه موظف به گزارش گیری و رصد فعالیت های بودجه ای وزارتخانه در حوزه ستادی، سازمان ها و استان هاست و همه بخش های مختلف وزارتخانه باید گزارش و اطلاعات کافی به این دفتر ارائه کنند.

وی افزود: در ٤ سال گذشته در بخش بودجه وزارتخانه با تلاش و همکاری مدیرکل و کارکنان این دفتر تلاش کردیم، مسائل بودجه ای وزارتخانه شفاف سازی شود.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار