اعتراض طلاب قم نسبت به اغتشاشات اخیر

طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با تجمع در دفتر آیت‌الله نوری همدانی، اغتشاشات و حوادث اخیر کشور را که با دسیسه استکبار در برخی استان‌ها رخ‌داده، محکوم کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ صدها نفر از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با تجمع در دفتر آیت‌الله نوری همدانی، اغتشاشات و حوادث اخیر کشور را که با دسیسه استکبار در برخی استان‌ها رخ‌داده، محکوم کردند.

اعتراض طلاب قم نسبت به اغتشاشات اخیر

عصر امروز صدها نفر از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با تجمع در دفتر آیت‌الله حسین نوری همدانی، با شعارها و دست‌نوشته‌های ارزشی، نسبت به اغتشاشات اخیر کشور، اعتراض خود را اعلام کردند.

هدف این حرکتی که عصر امروز برگزار شد مقدمه‌ای برای راهپیمایی 13دی در شهر مقدس قم بوده و مطالبه‌گری از مسئولان کشور است.

طلاب و فضلای انقلابی حوزه علمیه قم در این راهپیمایی فریاد "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر غارت‌گر بیت‌المال"، "ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است"، "یک اختلاس کم بشه گرونی‌ها حل میشه"، "مرگ بر فتنه‌گر"، "خامنه‌ای کوثر است دشمن او ابتر است"، "بانکداری ربوی اصلاح باید گردد" و "مفسد اقتصادی دشمن انقلاب است" سردادند.

همچنین حاضران دست‌نوشته‌هایی با عنوان "مسئولان پاسخگو باشند، مردم گله‌مندند"، "ننگ ما ننگ ما مسئول بی‌درد ما" و "اصلاح اقتصادی نه تسلیم سیاسی" در دست داشتند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی در ادامه برای بهره‌مندی از بیانات آیت‌الله نوری همدانی به‌سمت دفتر این مرجع تقلید حرکت کرده در آنجا گرد هم آمدند.

استاد حوزه در این تجمع اظهار داشت: همه مسئولان باید طبق اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت کنند، سران مملکت به این نکته توجه داشته باشند که در اثر نادانی و دسیسه‌گری برخی خواص در سال 88 عده‌ای فتنه‌گر رأی 40 میلیون نفر را بی‌اثر کردند که بسیاری از تحریم‌ها به‌خاطر همین فتنه بود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی لونی با اشاره به اغتشاشات اخیر ادامه داد: عده‌ای نمادهای دینی و اسلامی را نشانه رفته‌اند و ما این اقدامات را با اعتراضات بحق مردم جدا می‌کنیم، ما هوشیاری مسئولان نظام و به‌شکل خاص و ویژه رئیس‌جمهور به‌عنوان رئیس قوه مجریه و پرچم‌دار پیشبرد مسائل اجرایی مملکت را خواستاریم.

وی در پایان گفت: الآن وقت وحدت است و رئیس‌جمهور هم نباید دستاوردهای این دولت را خیلی بزرگ کند، چون حقیقت برجام این است که ما سکه دادیم و چیزی در قبال آن نگرفته‌ایم.

در ادامه آیت‌الله نوری همدانی به بیان نکاتی در میان راهپیمایی‌کنندگان پرداخت و پس از اتمام سخنان وی، نماز جماعت به‌امامت این مرجع تقلید اقامه شد.

 

انتهای پیام/ی

راهپیمایی طلاب در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.