پاسخ نمایندگی ایران به اظهارات بی اساس نیکی هیلی؛

اشک تمساح رژیم ترامپ، تهوع آور است

سخنان نیکی هیلی، برای سرپوش گذاشتن بر سیاست‌های شکست خورده آمریکا و متحدانش در منطقه بیان شده است و می‌خواهند از این طریق از مردم شجاع و شریف ایران انتقام بگیرند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در بیانیه‌ای، نمایش امروز "نیکی هیلی" سفیر و نماینده دائم آمریکا را در سازمان ملل "اشک تمساحی تهوع آور" دانست.

در این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی ایران سخنان مداخله جویانه نماینده آمریکا و سایر مقامات آمریکایی را در حمایت از خشونت و اغتشاش به شدت محکوم می‌کند.

این سخنان برای سرپوش گذاشتن بر سیاست‌های شکست خورده آمریکا و متحدانش در منطقه بیان شده است و می‌خواهند از این طریق از مردم شجاع و شریف ایران انتقام بگیرد.

مداخلات آمریکا در ایران از کودتای ۲۸ مرداد تاکنون کارنامه‌ای خونین و ننگین بوده است. تهدیدات و یاوه گویی‌های نماینده آمریکا در سازمان ملل حمایت از خشونت طلبی و آتش افروزی در ایران محسوب می‌شود.

امنیت و ثبات ایران در چهاردهه گذشته متکی به مردم بوده است و مردم ایران با وجود جوسازی‌های اخیر از حقوق و دستاورد‌های انقلاب اسلامی حفاظت خواهند کرد و اجازه نخواهند داد خشونت و ویرانگری، این حقوق ذاتی و دستاورد‌های تاریخی را تخریب کنند؛ چراکه حافظه تاریخی ملت ایران هنوز خاطره جنایات و ذلت تحمیلی رژیم دیکتاتوری تحت حمایت آمریکا را فراموش نکرده است.

 انتهای پیام/

نمایندگی ایران به اظهارات سفیر آمریکا در سازمان ملل پاسخ گفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۳ دی ۱۳۹۶
من از کشور امریکار بسیار بیزارم .مرگبر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۳ دی ۱۳۹۶
مرگبر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۳ دی ۱۳۹۶
امریکا شیطان بزرگ است
آخرین اخبار