سرپرست تیم فوتبال سایپا:

پس از دیدار با استقلال خوزستان برای جذب بازیکن جدید اقدام می‌کنیم

علی حاتم گفت: تمام تمرکزمان به دیدار مقابل استقلال خوزستان معطوف شده است و پس از این بازی برای جذب بازیکن اقدام می‌کنیم.

علی حاتم در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره مذاکرات باشگاه سایپا با ارسلان مطهری و مایکل اومانا، بازیکنان سابق پارس جنوبی بیان کرد: در حال حاضر تمام تمرکز کادرفنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه سایپا به دیدار با استقلال خوزستان معطوف شده است و به همین دلیل برنامه ای برای جذب بازیکن جدید نداریم. البته با توجه به اینکه تیم سایپا نیاز به تقویت دارد پس از دیدار با استقلال خوزستان با بازیکنان مدنظر کادرفنی مذاکره می کنیم.

او درباره عقب افتادن سایپا از کورس مدعیان پس از شکست 3 بر صفر این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: به هرحال شکست در فوتبال طبیعی است اما بازیکنان و کادرفنی تمام تلاششان را به کار گرفته اند تا شکست مقابل صنعت نفت را در دیدار با استقلال خوزستان جبران کنیم.

سرپرست تیم فوتبال سایپا درباره اظهارات سرپرست اکسین البرز مبنی بر اینکه عقد قرارداد سایپا با آرمان رمضانی غیرقانونی است، بیان کرد: باشگاه سایپا برای جذب رمضانی از کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال استعلام گرفته و قرارداد این بازیکن به صورت قانونی ثبت شده است. صبح امروز(چهارشنبه) هم کارت بازی رمضانی را از سازمان لیگ تحویل گرفتیم و او برای بازی با استقلال خوزستان در فهرست سایپا  قرار می گیرد.

انتهای پیام/

کارت بازی مهاجم جدید سایپا صادر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار