درویش: سایپا چاره‌ای جز میزبانی در ورزشگاه دستگردی ندارد/ ترمیم زمین یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون هزینه دارد

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: هرچند کیفیت زمین ورزشگاه دستگردی خوب نیست اما تیم سایپا چاره ای جز استفاده از این زمین ندارد.

رضا درویش در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره کیفیت نامناسب زمین ورزشگاه دستگردی تهران بیان کرد: تاکنون نامه ای مبنی بر ترمیم ورزشگاه دستگردی دریافت نکرده ایم. هرچند این ورزشگاه کیفیت خوبی ندارد اما در فصل زمستان بیشتر ورزشگاه ها به جز ورزشگاه هایی مانند آزادی و نقش جهان که ملی هستند همین وضعیت را دارند. در شهر تهران تنها می توانیم از تختی یا دستگردی استفاده کنیم. 

او ادامه داد: البته ترمیم این ورزشگاه هزینه بالایی دارد  و دست کم باید حدود یک میلیارد و 500 میلیون هزینه کنیم. قبول دارم اجرای برنامه های کادرفنی سایپا در چنین زمینی با مشکل مواجه می شود اما چاره ای جز استفاده از زمین دستگردی نداریم چراکه در وضعیت فعلی نمی توانیم محل برگزاری دیدارهای خانگی سایپا را تغییر دهیم و به زمین بهتری برویم.

صحبتی با من درباره جدایی ام از سایپا نشده است

درویش درباره شایعه تغییر مدیرعامل باشگاه سایپا تا پایان دی گفت: حق مسلم هر مدیری است که نیروهای مدنظرش را سر کار بیاورد. با وجود تغییر مدیریت گروه خودروسازی سایپا صحبتی با من درباره جدایی ام از باشگاه نشده است و بدون هیچ مشکلی کارم را ادامه می دهم. به هر حال اساس خلقت اینست که یک فرد یک روز به دنیا می آید و یک روز از دنیا می رود. من هم زمانیکه پست مدیرعاملی باشگاه سایپا را قبول کردم خودم را برای جدایی آماده کرده بودم و هیچ پست و مسئولیتی ابدی نیست.

بازیکنان تستی نتوانستند رضایت علی دایی را جلب کنند

مدیرعامل باشگاه سایپا درمورد آخرین وضعیت این تیم در نقل و انتقالات تصریح کرد: تاکنون هیچ بازیکنی به تیم ما اضافه نشده است. برخی بازیکنان تستی در تمرینات سایپا شرکت کرده اند اما کیفیت آن ها به شکلی نیست که علی دایی بتواند از این بازیکنان استفاده کند.

اشتباهات داوری برای سایپا عادی است

او درباره تکرار اشتباهات داوری علیه تیم سایپا در بازی با سپاهان گفت: این موضوع برای تیم ما عادی شده است. از رسانه ها می خواهم راهکاری ارائه دهند تا از طریق کمیته داوران آن را پیگیری کنیم. البته درمورد اینکه چرا تمام اشتباهات به ضرر تیم ما بوده است بحث دارم. پیشنهاد کردیم با پرداخت هزینه استفاده از ویدیو چک داوری بازی های سایپا به این شکل انجام شود که این امر مورد قبول قرار نگرفته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار