سالاری‌ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قطع برق بوستان نهج‌البلاغه بی تدبیری اداره برق است

عضو شورای شهر تهران گفت: قطع برق بوستان نهج‌البلاغه به دلیل بدهی شهرداری به اداره برق‌، بی تدبیری است چرا که ناامنی‌ و تبعاتی ناگوار در پی خواهد داشت.

قطع برق بوستان نهج‌البلاغه بی تدبیری اداره برق است / پیشنهاد طرح تعاملی بین شهرداری و اداره برقمحمد سالاری در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به قطعی برق بوستان نهج‌البلاغه‌ به علت بدهی شهرداری‌ به اداره برق گفت: از اداره برق توقع نداریم  برق مکانی که عمومی بوده و عرصه تفرجگاهی‌ مردم است را بلافاصله‌ قطع کند.

 عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه قطعی برق بوستان نهج‌البلاغه به خاطر بدهی شهرداری به اداره برق  بی تدبیری  است، بیان کرد: اگر وضعیت قطعی برق به همین شکل باقی بماند، ناامنی‌ و تبعاتی ناگوار در پی خواهد داشت.

 وی تصریح کرد: اساساً تاریکی پارکها‌ و فضاهایی که محل تردد مردم است باعث می‌شود این مکان‌ها به فضاهای ناامن‌ شهری تبدیل شوند.

 سالاری با تأکید بر اینکه انتظار نداشتیم اداره برق یک مکان عمومی را تبدیل به یک فضای ناامن کند، گفت: می‌توان در یک تعاملی میان شهرداری و اداره برق از تکرار این مسائل جلوگیری کرد.

پیشنهاد سالاری برای تفاهم اداره برق و شهرداری

 عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد:شهرداری و اداره برق می‌توانند به تفاهم برسند تا در قبال درآمدی که از اداره برق کم می‌شود، شهرداری  تهران تسهیلاتی را برای آنها قائل شود و آنها به هیچ وجه‌ برق‌ اماکن عمومی را قطع نکنند، چون به تمام شهر لطمه می‌زند.

 سالاری با تأکید بر اینکه برخورد اداره برق با یک ساختمان انتفاعی و یک مکان عمومی باید متفاوت باشد، بیان کرد:تحقق نیافتن مدیریت یکپارچه شهری، وضع موجود را رقم زده است چرا که اگر مجموعه نهادها و سازمان‌های شهر زیر نظر مدیریت شهری باشند، شاهد این اتفاقات نخواهیم بود.

 انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار