پیشنهاد ویژه باشگاه خبرنگاران برای گردش پایان هفته؛

پایان هفته خود را در بوستان نهج البلاغه سپری کنید

برای گردش آخر هفته به پیشنهاد ویژه باشگاه خبرنگاران سفر کنید تا خاطره خوبی در آلبوم زمستانی شما ثبت شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برای رهایی از دود و دم شهر تهران باید آدرس مکان دیدنی و تفریحی خوبی را در اختیار داشته باشید تا حال و هوای تازه ای برای شروع هفته کاری جدید به دست بیاورید.

باشگاه خبرنگاران جوان از اوقات فراغت شما غافل نبوده و بسته گشت و گذار را برای آخر هفته شما در نظر گرفته است تا سهمی در لبخند شما داشته باشد.

پایان هفته خود را در بوستان نهج البلاغه سپری کنید

پیشنهاد ویژه این هفته باشگاه خبرنگاران جوان، بوستان نهج‌البلاغه است که با بیش از ۳۵ هکتار در منطقه 2 شهر تهران و در بخش وسیعی از دره فرحزاد، بین بزرگراه نیایش، بزرگراه همت و غرب بزرگراه یادگار امام(ره) واقع شده‌ است. فاز اول بوستان نهج البلاغه در آذرماه سال 1388 به بهره برداری رسید.

فضای بوستان نهج البلاغه در سال های گذشته به صورت مخروبه ای بود که یک رودخانه کم آب از میان آن عبور می کرد و در حال حاضر به یکی از پارک های شلوغ و محبوب  برای خانواده های تهرانی به ویژه ساکنان غرب پایتخت تبدیل شده است و محل تفریحی خوبی برای آن ها به شمار می آید.

پایان هفته خود را در بوستان نهج البلاغه سپری کنید

لذت دوچرخه سواری را در بوستان نهج البلاغه تجربه کنید

در بوستان نهج البلاغه مسیر ویژه ای برای پیاده روی و دوچرخه سواری در نظر گرفته شده است و مسیر سربالایی که این بوستان دارد به شما حس کوهنوردی دست می دهد و حال و هوای خوبی را برایتان ایجاد می کند.

وجود فضای سبز و محوطه مطلوب و دلنشین بوستان نهج البلاغه فرصت دورهمی خوبی را برای خانواده هایی که به پارک می آیند فراهم کرده است تا برای سپری کردن ساعاتی خوش و صرف غذا کنار هم جمع شوند و بایان هفته خوبی را پشت سر بگذارند.

پایان هفته خود را در بوستان نهج البلاغه سپری کنید

امکانات رفاهی بوستان نهج البلاغه

از جمله امکانات رفاهی بوستان نهج البلاغه می توان به وجود 8 تراست پیاده‌رو با طول ۱۲۰۰ متر، 3 تراست پیاده‌رو با عرضی برابر ۳۰۰ متر، ۹  کیلومتر مربع مسیر دوچرخه‌سواری، ۱۸۰۰ متر مربع فضای ورزش همگانی اشاره کرد.

همچنین در این بوستان می توان از وجود ۸۰ واحد آلاچیق، 2 پل ویژه تردد عابران پیاده که بر روی دره واقع شده است و  صدها نیمکت که برای استراحت و استقرار بازدیدکنندگان از بوستان نهج البلاغه در این پارک تعبیه شده است، نام برد.

  وجود فضایی بکر و طبیعی به صورت چشمه که آب قنات در آن جریان دارد با وجود عمق زیاد آن از دیگر صحنه های چشم نواز بوستان نهج البلاغه است که به شما پیشنهاد می‌کنیم در ساعات حضور خود در این پارک از آن دیدن کنید.

مسجد، پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۷۵۰ خودرو، ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی و همچنین وجود فضاهای جانبی ویژه استراحت خانواده‌ها نیز از دیگر امکانات رفاهی است که در بوستان نهج البلاغه برای شما مهیا شده است.

اگر برای حضور در بوستان نهج البلاغه کودکان را نیز با خود  همراه می‌کنید، در نظر داشته باشید که 3  مجموعه  مختص بازی برای کودکان شما در این بوستان وجود دارد.

 پایان هفته خود را در بوستان نهج البلاغه سپری کنید

بوستان نهج البلاغه معطر به عطر حضور شهدای گمنام

در مهر ماه سال 1389، همزمان با سالروز شهادت پیشوای ششم شیعیان امام جعفر صادق (ع)، پیکر 3 شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس در بوستان نج البلاغه  به خاک سپرده شدند.

در روزهای مختلف هفته به ویژه در مناسبت هایی چون ولادت و شهادت اهل بیت (ع) انواع مراسم و برنامه های مذهبی، فرهنگی و هنری در این بوستان برگزار می شود و قشرهای مختلف مردم در این مراسم حضور می یابند و به خوبی از آن استقبال می کنند..

پایان هفته خود را در بوستان نهج البلاغه سپری کنید

توصیه مسیریاب باشگاه خبرنگاران جوان برای رسیدن به بوستان نهج البلاغه

برای دسترسی آسان تر به بوستان نهج البلاغه بهتر است از وسیله شخصی استفاده کنید. این بوستان جنب اتوبان همت و  بین بزرگراه یادگار امام(ره) و بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی و در واقع در نقطه غربی شهر تهران  واقع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار