مهلت نهایی کردن ثبت نام زائرین اصلی و ذخیره عتبات دانشگاهیان تمدید شد

زمان نهایی کردن ثبت نام زائرین اصلی و ذخیره هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان تا روز یک شنبه ۱۷ دی ماه در سایت لبیک تمدید شد.

مهلت نهایی کردن ثبت نام زائرین اصلی و ذخیره در سایت لبیک تمدید شدبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به اطلاع تمام زائرین اصلی و ذخیره هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان می رساند ،به منظور فراهم کردم زمان بیشتر برای آن دسته از زائرینی که تا این تاریخ (96/10/13)برای نهایی کردن ثبت‌نام عتبات اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا روز یک شنبه 96/10/17 نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

لذا همه پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی لبیک مراجعه و نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را نهایی کرده اند، نسبت به آماده کردن مدارک خود و تحویل به موقع آن طبق زمان بندی اعلام شده در دفترچه راهنما اقدام کنند.

گفتنی است؛ زائرینی که در موعد مقرر نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام نکنند به منزله انصراف آن ها از اعزام تلقی خواهد شد و از زائرین ذخیره جایگزین می شوند.

انتهای پیام/

آخرین مهلت نهایی کردن ثبت نام زائرین اصلی عتبات دانشگاهیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار