شهردار کرمان؛

درآمدهای شهری کرمان شناسایی می شود

شهردار کرمان گفت: باید ظرفیت‌های قانونی در زمینه‌ی درآمد‌های شهرداری را به‌طور کامل شناسایی کنیم.

درآمدهای شهری کرمان شناسایی می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   سیدمهران عالم‌زاده در دوره‌ آموزشی مربوط به درآمد‌های شهرداری  آگاهی از قوانین مربوط به درآمد‌ها را ضروری دانست و گفت: به همین دلیل با همکاری حوزه‌ی معاونت مالی، از آقای عباس‌زاده، از اساتید بنام در حوزه‌ی مالی شهرداری دعوت شد تا آشنایی بیش‌تری نسبت به این حوزه پیدا کنیم.

وی افزود: عدم آگاهی از قوانین، رافع مسئولیت نیست؛ بنابراین، تمام مدیران باید نسبت به قوانین آشنایی داشته باشند.

شهردار کرمان برگزاری این نشست را سرآغاز جلسات آموزشی در حوزه‌های مختلف دانست و گفت: واحد آموزش باید در همه‌ی حوزه‌ها وارد شود و جلسات کارشناسی برگزار کند.

عالم‌زاده افزود: خروجی جلسات هم پیگیری می‌شود؛ ضمن این‌که پس از جلسه شرح وظایف هر حوزه ابلاغ می‌شود تا دنبال شود.

وی به ارزیابی مدیران اشاره کرد و گفت: مدیران باید وظایف خود را به‌طور کامل بشناسند، نهایت تلاش خود را در راستای وظیفه‌ی خود به‌کار گیرند و پاسخ‌گو باشند.

شهردار کرمان تأکید کرد: این موارد قطعاً در ارزیابی مدیران مورد توجه قرار خواهد گرفت.

عباس‌زاده، استاد این دوره‌ی آموزشی نیز با بیان این‌که هر اداره در ایران چند وظیفه دارد، گفت:، اما شهرداری‌ها هزار وظیفه انجام می‌دهند.

وی با بیان این‌که بهترین کارکنان کشور، افرادی هستند که در شهرداری‌ها کار می‌کنند، خدمات شهرداری‌ها را بسیار ارزشمند دانست و گفت: شهرداری‌ها از زمان حیات تا وفات شهروندان نقش دارند.

عباس‌زاده هم‌چنین بر وجود وحدت رویه در شهرداری تأکید کرد.

وی وجود بانک جامع اطلاعات و قوانین شهرداری را نیز ضروری دانست.

مدیر تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرمان هم در این دوره‌ی آموزشی با بیان این‌که از ۲۳۱ کد درآمدی شهرداری‌ها، ۱۵۲ کد ابطال شده است، افزود: به همین دلیل سال ۹۷ درخصوص درآمد‌های پایدار شهرداری با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد.

مجتبی بینا افزود: برای سامان‌دهی وضعیت کنونی درآمدی شهرداری و هم‌چنین تعرفه‌های سال آینده، از آقای عباس‌زاده دعوت کردیم تا درخصوص این موارد ما را یاری کند.

انتهای پیام/ح

شناسایی منابع درآمدی شهری کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.