تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد؛

راهپیمایی‌ها جلوه‌ای از بصیرت آفرینی مردم است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: راهپیمایی‌ها علیه اغتشاشات اخبر جلوه‌ای از بصیرت آفرینی مردم است و بایدبا همه وجود شاکر باشیم .

راهپیمایی‌ها جلوه‌ای از بصیرت آفرینی مردم استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در راهپیمایی محکومیت آشوب‌های اخیر که در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه سابقه ندارد در یک هفته دو اجتماع انقلابی با جمعیت بسیار به نمایش گذاشته شودافزود: سابقه ندارد در یک هفته دو اجتماع باشکوه با جمعیت مردمی برای دفاع از دین و انقلاب شکوهمند و میثاق ولایت در کشور برگزار شود.

رئیسی تصریح کرد: دشمن به دنبال جدا کردن مردم از نظام است، دشمن به دنبال جدا کردن مردم از مردم و چندقطبی کردن مردم است؛ برنامه دشمن این است که اختلاف افکنی کند و کشور را از پیشرفت بازبدارد و رسیدگی به مسائل مردم در حاشیه قرار گیرد و متن، آشوب و ناامنی شود. چه کسی است که نداند اگر در کشوری بلوا ایجاد شد رسیدگی به مسئله مردم در حاشیه خواهد رفت؟ توجه به مسئله مردم برای همه مدیران متن است اما دشمن دنبال فرصت است.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در عراق و سوریه و برملا شدن فتنه در یمن و تفوق بچه‌های انصاراالله در یمن دشمن را خشمگین کرده و دیده دست برتری ایران اسلامی بالا است و به دنبال آشوب و فتنه‌گری است، امروز ما در جامعه خود هرگونه پیشرفت و توسعه یافتگی، رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی و باز شدن هر گره‌ای را در پرتو انسجام و وحدت ملی و آرامش و امنیت در جامعه می‌بینیم و هر پیشرفتی در گرو وحدت است و بدون انسجام، امکان هیچ اقدامی در این کشور نیست.

وی با اشاره به اینکه نتیجه آشوب و ناامنی بدون تردید برای مردم نیست بلکه برای انحراف از تمرکز کردن بر برطرف کردن مشکلات مردم است گفت: این حیله دشمنان است مردم عزیز ما دست دشمن را در این آشوب‌ها و ناامنی‌ها می‌بینند و با بصیرت و دشمن شناسی و با حضور در صحنه بساط فتنه را مثل فتنه 88 که در 9 دی ماه حضور بابصیرت مردم دور از ر جناح سیاسی و فقط با عشق رهبری و خون شهدا حضور یافتند و امروز با این حضور بساط فتنه جدید که ناامید کردن مردم است جمع شد.

رئیسی ادامه داد: ما از دستگاه‌های امنیتی و قضایی می‌خواهیم ضمن ریشه‌یابی این ناامنی‌ها و آشوب‌ها، با دقت مسائل را پیگیری کنند و ریشه این ناامنی‌ها را بخشکانند و برای همیشه این اقدامات کودکانه را پایان دهند.

وی بیان کرد: چند بار شما دشمنان را تجربه کردید که با ملت ایران نمی‌توان این گونه حرف زد؟ دیروز اعلام کردند ایران تروریست است و امروز از آشوبگران حمایت می‌کنید؟ جوانان ما فساد و استکبار و مستکبران را خوب می‌شناسند و موانعی که شما پای ملت ایران گذاشتید اما با رشادت آن را برداشتند. امروز آشوبگران در هر گوشه و کناری تصور کردند وضعیت و شرایط دیگری رخ داده و خواستند بر موج خواسته‌های مردم سوار شوند، خواسته مردم همواره بوده و هست اما این مشکلات از راه قانونی و با پیگیری و دنبال کردن از راه معقول و قانونی و در چارچوب امنیت برطرف می‌شود. مردم از همان ابتدا فهمیدند این فریاد، فریاد دشمن و روش بدخواهان انقلاب اسلامی است و از همان لحظه اول، فتنه گران را در میدان تنها گذاشتند و با بسیج نیروهای مردم به آشوب و ناامنی خاتمه داده شد.

رئیسی با اشاره به اینکه همواره باید بابصیرت در صحنه بود زیرا دشمن دنبال سوء استفاده است افزود: از دشمن انتظاری جز دشمنی نیست اما همه کسانی که مسائل را رصد می‌کنند باید با هوشیاری و بیداری و اعتمادآفرینی، زمینه سوء استفاده را از میان ببرند.

انتهای پیام/س 

سخنرانی تولیت آستان قدس در راهپیمایی علیه اغتشاشگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۴ دی ۱۳۹۶
درود بر این مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۴ دی ۱۳۹۶
انشالله مردم روز خوش رو ببینن.
France
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۴ دی ۱۳۹۶
مردم ایران همیشه اگاه و هوشیارن
France
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۴ دی ۱۳۹۶
مردم همیشه پشت نظام و رهبر خود هستند
France
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۴ دی ۱۳۹۶
مردم همیشه پشت نظام و رهبر خود هستند
France
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۴ دی ۱۳۹۶
خدا دشمنان ایران و اسلام را نابود کند
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۴ دی ۱۳۹۶
بله درسته
آخرین اخبار