با هوشیاری پلیس فتای مازندران بازی گیم‌نت‌ باز کلاهبردار ناتمام ماند

پلیس فتای مازندران فردی که اقدام به برداشت اینترنتی غیرمجاز در یکی ازگیم‌نت‌های شهرستان بابل جهت خرید بازی‌آنلاین می‌کرد را دستگیر کرد.

سرهنگ حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتا استان مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: شخصی که با سوءاستفاده از اعتماد دوستش جهت خرید بازی‌آنلاین، اقدام به برداشت‌ اینترنتی غیرمجاز ۴ میلیون ریال از حساب وی کرده بود، توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا شهرستان بابل دستگیر شد.

وی افزود: پس از انجام بررسی‌ها و استعلامات لازم، متهم به هویت معلوم که صاحب یک گیم‌نت بود شناسایی شد.

سرهنگ محمدنژاد گفت: کارشناسان پلیس فتا شهرستان بابل پس از چک کردن دوربین مداربسته گیم‌نت با توجه به تاریخ و زمان برداشت از حساب، متهم اصلی را شناسایی کردند.

رئیس پلیس فتا استان مازندران افزود: متهم پس از مواجهه حضوری با شاکی و صاحب گیم‌نت، ضمن اقرار به بزه انتسابی، اظهار داشت که دوستِ شاکی است و از اعتماد وی سوءاستفاده کرده است.

وی گفت: با توجه به اینکه رمز دوم کارت پدرش را در اختیار داشته، از طریق بازی پوکر در گیم‌نت دوستِ خود و بدون اجازه آنها، اقدام به خرید اینترنتی کرده است.

سرهنگ محمدنژاد هشدار داد: به هیچ عنوان رمز کارت‌بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید و همچنین رمز کارت خود را به صورت دوره‌ای تغییردهید تا جلوی سوءاستفاده دیگران را بگیرید.

رئیس پلیس فتا مازندران گفت: پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بابل شد.

انتهای پیام/آ

برداشت‌اینترنتی غیرمجاز در گیم‌نت جهت خرید بازی‌آنلاین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.