فراهم کردن زمینه اشتغال برای پانصد نفر با اعطای تسهیلات اشتغال زایی در تکاب

فرماندار شهرستان تکاب گفت : با اعطای تسهیلات اشتغال زایی برای پانصد نفر در این شهرستان زمینه اشتغال فراهم میشود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ، ایرج ثقفی با تاکید بر اشتغال جوانان گفت: 281 طرح تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی با 177 میلیارد ریال تسهیلات درخواستی در این شهرستان در طرح اشتغال فراگیر ثبت نام کرده و متقاضی دریافت تسهیلات هستند.

فرماندار شهرستان تکاب در حاشیه نشست کارگروه فنی اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان  اظهار کرد: این طرح ها در زمینه ساخت کارخانه های سنگبری، گارگاه های جواهر سازی، تولید آجر، شن و ماسه و بتن آماده، کارتن سازی آزمایشگاه هیدرو استاتیک، صنایع غذایی، دامپروری و تولیدات کشاورزی و دامی و صنایع وابسته به این بخش ارائه شده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها در کمیته اشتغال شهرستان تکاب مطرح و تصویب رسیده و برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی به بانک های عامل معرفی شده است اظهار کرد: با دریافت تسهیلات اشتغال فراگیر از سوی متقاضیان طرح ها و اجرا و راه اندازی این طرح ها برای بیش از 500 نفر زمینه اشتغال پایدار فراهم خواهد شد.

ثقفی ادامه داد: از این تعداد طرح متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال زایی 243 طرح مربوط به بخش کشاورزی و دامپروری با 115 میلیارد ریال اعتبار درخواستی است.

وی افزود: 38 طرح اشتغال زا نیز مربوط به بخش صنعت، معدن و تجارت است که راه اندازی آنها نیازمند بیش از 62 میلیارد ریال سرمایه گذاری است که پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر در این بخش می تواند منجر به اشتغال بیش از 220 نفر شود.

انتهای پیام/ع

281 طرح تولیدی و صنعتی در تکاب متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال زایی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.