بازدید نماینده مردم از روستا‌های حومه دهدشت غربی

مشکلات روستا‌های حومه غربی شهرستان کهگیلویه با برنامه ریزی تیم‌های محرومیت زدایی و خیرین با اولویت بندی برطرف خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روستاه‌های حومه دهدشت غربی گفت: مهم‌ترین مشکلات این روستا‌ها کمبود تجهیزات بهداشتی و درمانی، فرسودگی مدارس، ناتمام ماندن طرح هادی، مشکل اینترنت روستایی و تکمیل و ساخت مساجد hsj.


عدل هاشمی پور افزود: مشکلات طرح‌های عمرانی این روستا‌ها علاوه بر بودجه‌های استانی و ملی از سوی تیم محرومیت زدایی و خیرین تامین خواهد شد.


وی با اشاره به خدمات دولت در سال‌های اخیر به این روستا‌ها گفت: از ظرفیت خیرین برای توسعه و ارتقاء مکان‌های بهداشتی و درمانی در روستا‌ها استفاده خواهد شد.


بخشدار مرکزی کهگیلویه هم در این بازدید به خدمات دولت در این روستا‌ها اشاره کرد و گفت: در دو سال گذشته در تمامی روستا‌های این حوزه خدماتی از جمله زیر سازی و بهسازی معابر روستایی، آسفالت، جدول گذاری، اجرای طرح هادی، آبرسانی و بهسازی شبکه آبرسانی درون روستا‌ها و گاز رسانی به بیست و پنج روستا ارائه شده است.


حسینی پرور افزود: حومه دهدشت غربی ۴۲ روستا و جمعیتی بالغ بر ۸ هزار نفر دارد.


رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه نیز در این بازدید گفت: در ۱۹ روستای حومه غربی کهگیلویه طی ۲ سال گذشته طرح هادی اجرا شده است.


مهرداد متقی پور افزود: طرح هادی بi صورت کامل در پنج روستا اجرا و ۱۴ روستای باقی مانده تا دو سال آینده نیز از مزایای اجرای طرح هادی بهره مند می‌شوند.


وی افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده و تامین قیر مورد نیاز روستا‌هایی که زیرسازی معابر آن‌ها از سوی دهیاری‌ها انجام شده است آسفالت خواهد شد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مسئولان شهرستان از روستا‌های بیمنجگان، روش آباد، سرتنگ سولک، فیلگاه و دیگر روستا‌های حومه غربی بازدید و از نزدید با مشکلات آن‌ها آشنا شد.

انتهای پیام/د

مشگلات روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.