اختصاص یک میلیارد و 600 میلیون تومان برای احداث این پارک اسکان یاسوج

مدیرکل میراث فرهنگی وصنایع دستی کهگیلویه وبویراحمدازاختصاص یک میلیارد و 600 میلیون تومان برای احداث این پارک اسکان یاسوج خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد  گفت: پارک اسکان یاسوج با پیش بینی احداث تاسیسات مختلف از جمله آلاچیق، 70 سکوی نشیمن، سوئیت و سرویس بهداشتی ‌هم اکنون بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بزودی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

محمود باقری احداث این پارک با هدف اسکان مسافران و گردشگران در ایام مختلف سال را ضروری دانست و بیان کرد: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور یک میلیارد و 600 میلیون تومان برای احداث این پارک اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه پروژه هتل چهارستاره و پارک آبی یاسوج در سفر رئیس جمهوری به استان کلنگ زنی شد، ابراز کرد: هتل 4ستاره در متراژ 5 هزار و 500 متر مربع و پارک آبی در متراژ 3 هزار و 700 مترمربع در دست ساخت است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: استخر شنا، استخر کودکان، استخر درمانی، وان نمک، سالن ماساژ، رودخانه آرام و انواع سرسره‌های آبی از جمله مواردی بوده که در پارک آبی پیش‌بینی شده است.

باقری تصریح کرد: همچنین هتل 4 ستاره خضوعی در تل خسرو در 7 طبقه با 72 اتاق و 2 رستوران و تالار پذیرایی با مشارکت بانک گردشگری و صندوق توسعه ملی دارای احداث می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.