حضور مردم مانع از فتنه دشمن شد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: حضور به موقع مردم، مانع از فتنه دشمن در روز‌های اخیر شد.

حضور مردم مانع از فتنه دشمن شدبه گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۵ دی ماه ۹۶ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با اشاره به برخی تجمعات و ناآرامی‌های چند روز اخیر در کشور افزود: در این وقایع، دشمن همانند سال ۸۸ که با طرح مسأله انتخابات فتنه انگیزی کرد، به بهانه مطالبات و اعتراض به حق مردم در زمینه مسائل اقتصادی، معیشتی، گرانی و بیکاری، به دنبال فتنه‌ای عظیم در کشور بود.

وی گفت: دشمن بر اساس برنامه‌ریزی قبلی قصد داشت با طرح شعار‌های فریبنده و موج سواری بر این اعتراض مردمی، فتنه بزرگی را ایجاد کند که حضور به موقع مردم، مانع از این هدف شد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه هم مسئولان نظام و هم دشمنان جمهوری اسلامی باید از این مسأله درس بگیرند اظهار داشت: دولت و مسئولان باید مطالبات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری بویژه موضوع اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال، عدالت محوری، مبارزه با فساد، قاچاق و واردات بی رویه کالا، پرهیز از اختلافات، مراقبت نسبت به نفوذ دشمن، تقویت روحیه انقلابی، اصلاح نظام اداری و مرزبندی با دشمن را مورد توجه و اهتمام جدی قرار دهند.

نکونام ادامه داد: دشمن هم باید بفهمد که صاحب اصلی انقلاب اسلامی، مردم هستند و در هر حرکتی علیه انقلاب، از این ملت که نقش اصلی را در دفع فتنه و ناکامی دشمن ایفا کردند، تودهنی خواهد خورد.

وی تصریح کرد: دشمن در فتنه اخیر متوجه شد که تحریم‌ها علیه ایران بی اثر است و اگر چه مردم، بیشترین آسیب را از این تحریم‌ها دیده اند، اما ذره‌ای از اعتقاد و پایبندی آن‌ها به نظام اسلامی کاسته نشده است.

خطیب جمعه شهرکرد در ادامه، از تلاش خیلی خوب نیرو‌های انتظامی و نظامی در نحوه مدیریت اعتراضات و تجمعات روز‌های گذشته قدردانی کرد.

نکونام یادآور شد: ضروری است تا مسئولان همچنین مدیریت صحیحی بر فضای مجازی در کشور داشته باشند.

گفتنی است: ۱۶ دی سالروز شهادت سید محمدحسین علم الهدی و شهدای دانشجوی هویزه در سال ۱۳۵۹، سالروز دستور رضاخان برای توطئه استعماری کشف حجاب در ۱۷ دی، قیام خونین مردم قم در ۱۹ دی سال ۱۳۵۶ با هدف اعتراض و محکوم کردن انتشار مقاله‌ای موهن در روزنامه اطلاعات، و ۲۱ دی سالروز شهادت مصطفی احمدی روشن از شهدای انرژی هسته‌ای کشورمان، از دیگر مطالب مطرح شده در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد بود.

انتهای پیام/ش

صاحب اصلی انقلاب اسلامی، مردم هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار