امام جمعه زابل:

مردم بصیر ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی‌هاعلیه اغتشاشات نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند

امام جمعه زابل گفت: مردم بصیر و بسیجی ایران اسلامی با حضور به موقع و شرکت در راهپیمایی‌ها علیه اغتشاشات آمریکایی، انگلیسی، صهیونیستی و سعودی راهپیمایی کرده و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام علی اکبر کیخا  امام جمعه زابل امام جمعه زابلدر خطبه‌های نماز جمعه در مصلی المهدی (عج) زابل اظهار کرد: بهترین ره توشه برای طی کردن مسیر قیامت که بسیار مسیر طولانی و سختی می‌باشد تقوا است، در نهان و آشکار عبد خدا باشیم، تقوا یعنی اینکه از شیطان جن و انس غافل نشویم.

کیخاافزود: بعضی از حکومت‌ها، دولت‌ها و رژیم‌ها شیطان هستند، استکبار جهانی شیطان است که به جنگ با خدا وارد شده است، در راس آن‌ها انگلیس، صهیونیست و آمریکا این‌ها شیاطین هستند و شیطان بزرگ آمریکا است.

وی گفت: برنامه و هدف دشمن تسلط کامل بر دین و فرهنگ، ناموس و ثروت و ذخایر کشور‌ها است، آن‌ها خودشان را نژاد برتر می‌دانند که دیگر انسان‌ها باید در خدمت ایشان باشند و در هرکشوری اگر قرار بود مردم آن کشور مثلا رئیس جمهوری انتخاب کنند باید مورد تایید آن‌ها باشد والا حق نداشت انتخاب شود.

کیخا بیان کرد: در بهمن ۱۳۵۷ گفتمان جدیدی به جهان معرفی شد و به برکت انقلاب اسلامی حکومت اسلامی در کشور شکل گرفت که نه متمایل به شرق بود و نه غرب و یک تو دهنی بزرگ به غارتگران بین المللی بود، ابر قدرت‌ها در راس آن‌ها آمریکا، انگلیس و صهیونیست به راحتی در ایران جولان میدادند، حق توحش می‌گرفتند و هتک حرمت میکردند و ذخایر ملی را غارت میکردند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی دست استکبار جهانی را قطع کرد و ما با توکل به خدا در مقابل همه ابرقدرت‌ها ایستادیم؛ نور امید در دل همه مستضعفان جهان روشن و قدرت اسلام نمایان گردید و سیلی محکمی به دشمن نواخته شد، ما پرچم توحید را در این کشور برپا کردیم و پرچم شرک و کفار را بیرون انداختیم، ما در مدرسه فکری امام راحل عظیم الشان و خلف صالح ایشان امام خامنه‌ای در این مدرسه فکری آموختیم.

 وی افزود: در این چند روز اخیر شاهد شیطنتی دیگر از دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بودیم، دشمنان قسم خورده انقلاب به بهانه مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها تعدادی از مردم را فریب دادند و تجمعاتی که اکثرا ۲۰ الی ۳۰ نفر بودند را راه انداختند.

امام جمعه زابل بیان کرد: در بسیاری از تجمعات مردم وقتی متوجه اصل ماهیت اعتراضات شدند متفرق شدند و همین که تجمعات با موضوع گرانی‌ها در ایام جشن ۹ دی اتفاق افتاد بهترین شاهد و گواه هست که بدانیم نقشه دشمن بوده است.

وی گفت: اسناد و شواهد بدست آمده که صحنه گردان اصلی این اغتشاشات آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی با کمک عوامل و نوکران منطقه ایشان خصوصاً رژیم کودک کش آل سعود هستند.

کیخا اضافه کرد: بله مشکلات اقتصادی و بیکاری هست، ولی بیانش یک آداب و قانونی دارد، بار‌ها و بار‌ها از تریبون‌های مقدس نماز جمعه، مشکلات و مطالبات مردم بیان شده است.

وی افزود: راه مطالبات حقوق در قانون اساسی مشخص شده، نمایندگان مجلس برای همین امور هستند تا وزیر مربوطه را بازخواست کنند و حتی از رئیس جمهور بطور مستقیم جواب بخواهند، همه ما وظیفه داریم که متوجه ماهیت استکبار جهانی باشیم، استکبار جهانی تلاش می‌کند از هر راهی ورود کند تا به ما ضربه بزند.

خطیب نماز جمعه زابل گفت: تشکر ویژه از نیروی انتظامی صبور و مقام، سربازان گمنام امام زمان (ع.) اعم از وزارت اطلاعات و حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران داشته باشیم.

وی ادامه داد: تشکر ویژه به خصوص از مردم بصیر و بسیجی ایران اسلامی که با حضور به موقع و شرکت در راهپیمایی‌ها علیه اغتشاشات آمریکایی، انگلیسی، صهیونیستی و سعودی راهپیمایی کردند و حضور در میدان داشتند و برنامه‌های و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

کیخا گفت: در پایان سخن هم یادی از یکی خادم مردم داشته باشیم، عزیزی که در چند دوره نماینده مردم زاهدان و سیستان در مجلس شورای اسلامی بودند مرحوم مغفور جناب دکتر عباسعلی نورا کنیم؛ ضایع رحلت و فقدان ایشان بسیار سنگین است و نبود ایشان برای همه ما سخت است، خداوند متعال روح این مرد بزرگ که از مفاخر سیستان بودند را با اولیاش محشور بفرماید.

انتهای پیام/ع

انقلاب اسلامی دست استکبار جهانی را قطع کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار