ادامه سفررئیس بنیادشهید کشور به کرمان؛

دیدار رئیس بنیادشهید کشور با خانواده شهدا جیرفت/گلزارشهدا چندمزاری سامان دهی می شود

رئیس بنیاد شهید کشور درادامه سفرخود به استان کرمان با خانواده شهدا جیرفت دیدار وگفتگو کرد.

دیدار رئیس بنیادشهید کشور با خانواده شهدا جیرفت/گلزارشهدا چندمزاری سامان دهی می شود به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی  با حضور در منزل آزاده و جانباز «حسن سالاری» با تقدیر از فداکاری‌های ایثارگران گفت: همه مسئولین و مردم قدردان جانفشانی‌های شما عزیزان هستند و رهبر معظم انقلاب بار‌ها بر لزوم دیدار و سپاس‌گزاری تمام مسئولین از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تأکید داشته‌اند.


وی افزود: بیشتر آزادگان سرافراز کشورمان علاوه بر آزادگی، به درجه رفیع جانبازی نیز نائل شده‌اند، زیرا تا آخرین توان و با آخرین گلوله‌های خود شجاعانه در برابر دشمن مقاومت کرده‌اند و دشمن پس از مجروحیت، قادر به اسارت آن‌ها شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی همچنین در دیدار با جانباز ۷۰ درصد علیرضا حاجبی گفت: آسایش، آرامش و سرافرازی کشورمان بدون شک مدیون زحمات و فداکاری‌های شما عزیزان است که در سخت‌ترین شرایط از همه چیز خود دست کشیدید و برای نجات کشور سلامتی خود را از دست دادید.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: شما هم ثواب جانبازی را دارید و هم اجر شهادت را خواهید داشت و در واقع شهدای زنده هستید و همسر شما نیز بدون شک در اجر شما سهیم است.

وی در دیدار دیگری با خانواده شهیدان غلامرضا و محمدرضا مقبلی گفت: شما خانواده‌های معزز شهدا و تمام ایثارگران ذخیره‌های گرانقدر کشورمان هستید.

نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص وضعیت گلزار‌های مطهر شهدا در استان کرمان گفت: در استان کرمان بالغ بر ۸۶۰ گلزار مطهر شهدا وجود دارد که تاکنون حدود ۵۶۰ گلزار به صورت کامل ساماندهی شده و عمده گلزار‌های باقی مانده گلزار‌های کوچک و چند مزاری هستند که ساماندهی آن‌ها پس از تأمین اعتبار با همکاری دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

گلزارهای شهدا چندمزاری کشور سامان دهی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار