استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان جمهوری اسلامی موظفند برای خدمت صادقانه و بی منت و کسب رضایتمندی عمومی تلاش کنند.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی با اشاره به برخی اعتراضات و ناآرامی‌ها طی هفته گذشته در برخی نقاط کشور گفت: چهارمحال و بختیاری جزو استان‌های امن کشور در این زمینه بود.

وی همچنین از تلاش نیروی انتظامی و مأموران امنیتی برای تأمین آرامش در نقاط مختلف استان، به عنوان بستر اصلی دستیابی به توسعه همه جانبه و پویا در بخش‌های مختلف قدردانی کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی می‎توانند پرسش‌های خود از مسئولان در هر رد‌ه‎ای را در چارچوب قانون و مقررات مطرح کنند.

عباسی افزود: مسئولان هم موظفند برای خدمت صادقانه و بی منت و تأمین به موقع تمامی خواسته‌ها و نیاز‌های قانونی و به حق مردم به منظور کسب رضایتمندی عمومی تلاش نمایند.

وی اظهار داشت: نباید اجازه دهیم عد‌ه‌ای فرصت طلب بین مسئولان و مردم، تفرقه و شکاف ایجاد کنند.

عباسی تصریح کرد: استکبار جهانی در ۴۰ سال گذشته با تلاش‌های فراوان از جمله ترور، جنگ تحمیلی، تحریم‌های ظالمانه و ایجاد نارضایتی بین مردم، همواره برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و براندازی نظام تلاش کرده است.

وی در پایان گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی مردمی شکوه وحدت به منظور دفاع از نظام جمهوری اسلامی و پاسخ دندان شکن به اغتشاشگران روز‌های اخیر، از ساعت ۱۰ صبح فردا یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ در ۱۴ نقطه چهارمحال و بختیاری، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان هم ضمن حمایت، در این راهپیمایی شرکت می کنند.

انتهای پیام/ش

حمایت استاندار از راهپیمایی شکوه وحدت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار