حضور استاندار در صحنه فیلمبرداری تله‎فیلم نشانه

استاندار چهارمحال و بختیاری با حضور در صحنه فیلمبرداری تله‎فیلم نشانه، از روند ساخت آن دیدن کرد.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با حضور در صحنه فیلمبرداری تله فیلم «نشانه» در روستای کاوند شهرستان اردل، از روند ساخت آن دیدن و با عوامل و بازیگران مربوطه گفتگو کرد.

مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در حاشیه این دیدار گفت: تله فیلم ۹۰ دقیقه‌ای «نشانه» با موضوع میراث فرهنگی، از تولیدات شبکه استانی سیمای جهان بین است که هم اکنون مراحل تصویربرداری را طی می‌کند.

وی افزود: تصویربرداری این تله فیلم از ابتدای دی‎ماه جاری در نقاط مختلف استان از جمله منطقه بازفت و غار سراب اردل آغاز شده است و تا اوایل بهمن ادامه می‎یابد.

عظیمی اضافه کرد: تهیه کنندگی و کارگردانی «نشانه» را فرزاد زمانی بر عهده دارد و اردلان شجاع کاوه، عمار تفتی، مهران هادی، اردوان محمودیان و مائده رفیعی از بازیگران اصلی آن هستند.

گفتنی است: تله فیلم ۹۰ دقیقه‌ای «نشانه» داستان گروهی را به تصویر می‌کشد که با تفکر غارت میراث فرهنگی و پیدا کردن دفینه‎ای، وارد غاری در کوهستان‌های زاگرس می‌شوند و به خاطر رانشی بودن این منطقه و ریزش غار، مسیر بازگشت شان مسدود می‌شود. نهایتاً امید این گروه پس از تلاش بسیار برای رهایی، به یأس مبدل می‌شود اما در اوج استیصال و درماندگی، نوری به وسیله همان میراث کهن سرزمین مادریشان یعنی نقش برجسته روی دیوار غار که به غارتش آمده بودند، نشانه‌های رهایی را نمایان می‌کند ...

روستای کاوند از توابع بخش مرکزی شهرستان اردل، در فاصله ۲۷ کیلومتری جنوب غربی شهر اردل (مرکز شهرستان) و ۱۰۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام/ش

تله فیلم نشانه از تولیدات شبکه جهان بین در حال تصویربرداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار