ارمغانی دیگر از کشتی‌گیر جوان قمی

رقابت‌های عمومی کشتی فرنگی کشور به پایان رسید و سهم کشتی قم از این رقابت‌ها طلای دسته ۹۷ کیلو بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛کشتی فرنگی در استان قم جایگاه قابل توجهی دارد و استان قم توانسته در رویدادهای بین المللی ملی و باشگاهی با بهره مندی از کشتی گیران جوان خود صاحب مدال‌های خوشرنگی شود و اکنون چشم خود را به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و سپس المپیک ۲۰۲۰ توکیو دوخته است.

در مسابقات عمومی کشتی فرنگی کشور که با حضور ۳۱۳ کشتی گیر در قالب ۲۹ تیم از ۲۹ استان روزهای ۱۴ و ۱۵ دی ماه در خانه کشتی محمد بنا ورزشی آزادی تهران برگزار شد سهم تیم کشتی استان قم یک مدال بود که این مدال در دسته ۹۷ کیلو و به رنگ طلا برای کشتی قم به دست آمد.

در این رقابت‌ها، علی اکبر حیدری کشتی گیر آینده دار قمی موفق شد در دسته ۹۷ کیلو تمامی حریفان خود را شکست دهد و بالاتر از نوید پارسایی از خوزستان، محمد بیرانوند از خوزستان و امید افتخار اصل از البرز به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.

علی فتاحی منش دیگر کشتی‌گیر قمی در دسته ۸۷ کیلوگرم نیز توانست تا جمع ۴ نفر برتر این وزن پیش برود و در آستانه کسب مدال قرار گیرد اما در نهایت بخت با وی یار نبود و در جایگاه چهارم این وزن قرار گرفت و علی زینتی رفاه دیگر کشتی گیر قمی در این وزن نیز ششم شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم رضا مردی کشتی‌گیر جوان قم که سابقه کسب مدال آسیایی در رده سنی نوجوانان را دارد در رقابت با کشتی گیران باتجربه وزن خود در رده نهم قرار گرفت اما از حضور در این مسابقات تجربیات جدیدی در دوران ورزشی خود افزود.

این در حالی است که کشتی قم در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی علاوه بر علی اکبر حیدری، یک کشتی‌گیر دیگر به نام مهدی ابراهیمی را به عنوان مدعی پوشیدن دوبنده تیم ملی در اختیار دارد.

انتهای پیام/ح

کشتی‌گیر جوان قمی مدال طلای دسته ۹۷ کیلو را بر گردن آویخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار