صادقی فر هم از صندوق بازنشستگی کشوری رفتنی شد

شنیده ها از تغییر سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری حکایت دارند.

صادقی فر از صندوق بازنشستگی رفتنی شدبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهاردهم آبان ماه سال جاری بود که محمود اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از سمت خود استعفا کرد.

دو روز بعد یعنی در شانزدهم آبان ماه، مراسم معارفه ابراهیم صادقی فر سرپرست جدید صندوق بازنشستگی کشوری، با حضور احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و تعدادی از مدیران ومعاونان صندوق برگزار شد.

پس از استعفای اسلامیان برخی از رسانه ها از انتخاب غلامرضا شافعی وزیر سابق صنایع، خبر دادند اما خبرها درست از آب در نیامد و صادقی فر سکان صندوق بازنشستگی را به دست گرفت.

حال با گذشت 2 ماه از انتصاب صادقی فر به سمت سرپرستی صندوق بازنشستگی کشوری، زمزمه ها از تغییر قریب الوقوع و احتمالی وی حکایت دارند و اینطور که شنیده می شود فرد دیگری به زودی بر صندلی صادقی فر خواهد نشست.

چاره حل مشکلات بازنشستگان کشور با استعفای ناگهانی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری و تغییر سرپرست این مجموعه، که به گفته برخی از مسئولان بسیاری از صندوق های بازنشستگی در آستانه ورشکستگی قرار دارند، چیست؟

گویا مسئولان چاره رفع مشکلات صندوق های بازنشستگی را در تغییر مدیریت صندوق بازنشستگی می بینند و باید منتظر بود تا نتیجه این تغییرات را طی روزهای آینده مشاهده کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار