تکذیب شایعه کشته شدن یک نفر در تجمعات اخیر اراک

پلیس استان مرکزی شایعه کشته شدن یک نفر در تجمعات اخیر اراک را تکذیب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تکذیب شایعه کشته شدن یک نفر در تجمعات اخیر اراک گفت: بازداشت فردی که ادعا شده هیچ گونه ارتباطی با اغتشاشات اخیر نداشته است.

سرهنگ خلجی افزود: در تاریخ یازدهم دیماه امسال گزارشی در خصوص خرید و فروش مواد مخدر توسط فردی در یکی از خیابان‌های شهر اراک به کلانتری ۱۲ رضوی شهرستان اراک اعلام و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی برای دستگیری او آغاز شد.

وی اضافه کرد: با ادامه تحقیقات نامحسوس توسط ماموران کلانتری ۱۲، این فرد در حال فروش مواد مخدر و زمانی که با چند نفر از خرده فروشان مواد مخدر در یکی از خیابان‌های شهر اراک درگیر شده بود، دستگیر و مقدار حدود ۱۰ گرم ماده مخدر هروئین از او کشف شد که با هماهنگی مرجع قضایی، متهم که دارای سه فقره سوابق کیفری در زمینه مزاحمت و درگیری هم بود، در بازداشتگاه کلانتری ۱۲ رضوی بازداشت شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: توسط مامور تحت نظرگاه در طول شب چندین نوبت از متهم تحت نظر سرکشی می‌شود، اما صبح روز بعد مامور تحت نظرگاه در حین سرکشی متوجه می‌شود که متهم لباس خود را به دور گردنش پیچیده و جان باخته است.

وی بیان کرد: با اعلام فوت این فرد، بلافاصله پزشک قانونی و مرجع قضایی در محل حضور یافتند و سیر مراحل قانونی به این موضوع با تشکیل پرونده در دستور کار قرار گرفت و موضوع بدون فوت وقت در همان لحظات اولیه به خانواده او اطلاع رسانی شد.

سرهنگ خلجی تصریح کرد: در حالیکه بازداشت این فرد هیچ گونه ارتباطی با اغتشاشات اخیر نداشته، ولی برخی معاندان و بدخواهان با اهداف سوء، اخباری کذب مبنی بر فوت این فرد در تجمعات اخیر و به علت برخورد باتوم به سر وی را منتشر کردند.

وی ضمن اینکه از مردم خواست اخبار و اطلاعات را تنها از مجاری رسمی پیگیری کنند افزود: پلیس با تکذیب کشته شدن این فرد در تجمعات اخیر و با تاکید بر اینکه با کسانی که با انگیزه عناد ورزانه و به قصد اختلاف افکنی اقدام به انتشار این گونه اخبار جعلی می‌کند، برخورد قاطع خواهد داشت.

انتهای پیام / ج

پلیس شایعه کشته شدن یک نفر در تجمعات اخیر اراک را تکذیب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.