رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

تحقیقات نشان می‌دهد نا آرامی‌ها در کشور زیر سر ضد انقلاب خارج نشین است

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: تحقیقات نشان می‌دهد نا آرامی‌ها در کشور زیر سر ضد انقلاب و افراد معاند است و از خارج کشور هدایت می‌شوند.

تحقیقات نشان می‌دهد نا آرامی‌ها در کشور زیر سر ضد انقلاب خارج نشین است

حجت الاسلام عبدالهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: با تحقیقات میدانی انجام شده و رصد‌های غیرمیدانی و اطلاعاتی شک و شبه‌ای باقی نمانده که گروه‌های معاند انقلاب و ایران پشت  قضیه ناآرامی ها  هستند و نیروهایشان را بسیج کرده اند و در اکثر جا‌هایی که می‌دانند بهانه وجود دارد با استفاده از این خلاء‌ها نیروهایشان را ساماندهی می‌کنند تا آشوب ایجاد کنند.

حجت الاسلام عبدالهی افزود: مسئولان امنیتی و قضایی استان و کشور به این نتیجه رسیده اند که این تحرک های اخیر در برخی شهر‌ها قطعا زیر سر ضد انقلاب و افراد معاندی است که در خارج و حتی اسرائیل تشکیل شده و از احساسات پاک جوان‌های ما سوء استفاده می‌کنند و خواستند از این احساسات یک سری حرکاتی را علیه نظام اسلامی و امنیت کشور شکل دهند.

وی اضافه کرد: سفارش ما بر این است که باید مراقب توطئه‌ها باشیم و اگرخدای ناکرده ذره‌ای از توطئه شوم دشمنان غافل باشیم، دچار آسیب‌هایی خواهیم شد که سال‌های سال نتوانیم جبران کنیم.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: امروز چشم‌های خود را باید باز کنیم و نگاه کنیم، تا در دامی که دشمنان ایران اسلامی برای ملت ایران پهن کرده اند نیفتیم.

وی بیان کرد: مردم برای پیگیری مطالبات خود می‌توانند از راه قانون و اخذ مجوز مطالباتشان را درخواست کنند.

انتهای پیام / ج

گروه‌های معاند انقلاب و ایران پشت قضیه آشوب‌ها هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.