دومین دوره آموزشی خدام بقاع متبرکه کرمان برگزارمی شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان از برگزاری دومین دوره آموزشی خادمین و فعالان اماکن متبرکه استان خبر داد و گفت: تا آخر امسال 4 دوره آموزشی ویژه 700 نفر از دست اندرکاران اماکن متبرکه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام سید رضا فاطمی معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: دومین دوره آموزشی یک روزه ویژه هیأت امنا، خدام، مدیران داخلی و مراکز فرهنگی قرآنی بقاع متبرکه شهرستان های رفسنجان ،انار،شهربابک،سیرجان و بافت در آستان امامزاده علی (ع) سیرجان برگزار می شود.

وی گفت: در این دوره آموزشی 150 نفر از خدام و هیات امناء امامزاده ها با اصول مدیریتی و شرح وظایف خود مطابق با دستور العمل برنامه های فرهنگی امامزادگان و مباحث امنیتی آشنا می شوند.

حجت الاسلام فاطمی افزود: طی سر فصل های آموزشی امسال ادامه این دوره های آموزشی در شهرستان های کرمان و بم نیز برگزار می شود.

وی اظهار کرد: به روز رسانی اطلاعات خادمین و هیئت امنا، ،تدریس دروس مختلف فرهنگی، مذهبی و آموزشی درراستای سطح آگاهی و مدیریت نیروهای انسانی با حضور اساتید مطرح استانی و کشوری از اهداف برگزاری این دوره های آموزشی می باشد.

فاطمی افزود: در 143 بقعه استان بیش از یک هزار نفر خادم افتخاری و 600 نفر اعضاء هیئت امناء با کمترین امکانات در طول سال با افتخار و شایستگی و با تمام جدیت در راستای خدمت به این اماکن فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ی

وجود 143بقعه با هزارنفر خادم افتخاری در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار