برگزاری مسابقات بین المللی اسکی در اردبیل

مسابقات بین المللی اسکی 11 الی 14 بهمن ماه در تمامی رده‌های سنی خواهران در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل دیروز در جلسه کارگروه صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل که در سالن شیخ صفی استانداری برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیریهای مداوم و تجهیز و نوسازی بخشی از پیست آلوارس شاهد برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی در اردبیل خواهیم بود که این موضوع می‌تواند در راستای جذب گردشگر در فصل زمستان موثر باشد.

وی گفت: 11 الی 14 بهمن ماه مسابقات اسکی در تمامی رده‌های سنی خواهران در اردبیل برگزار می‌شود که بعد از این مسابقات نیز در پیست فندقلو میزبان مسابقات ملی خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: ماه آینده رئیس فدراسیون جهانی اسکی از پیست آلوارس و فندقلوی اردبیل به جهت میزان آمادگی این پیستها برای برگزاری مسابقات بین‌المللی بازدید خواهد داشت و استان اردبیل در دهه دوم اسفندماه میزبان مسابقات بین‌المللی اسکی خواهد بود.

در ادامه این جلسه فرماندار سرعین اظهار داشت: پنجمین جشنواره زمستانی سرعین از 18 اسفندماه امسال در سرعین با همکاری شهرداری، شورای شهر سرعین و جامعه اقامتی سرعین برگزار می‌شود.

عاطف ناصری تصریح کرد: در جریان برگزاری پنجمین جشنواره زمستانی برنامه‌های متعددی برای جذب گردشگران و مسافران از اقصی‌نقاط کشور برگزار می‌شود که این برنامه‌ها در سالهای گذشته با موفقیتهای مناسبی مواجه بوده است.

وی اظهار کرد: سعی داریم که برگزاری جشنواره‌ زمستانی در سرعین ثبت ملی شود و در صورت تحقق این موضوع می‌توانیم هم‌وطنان بسیاری را برای حضور در شهرستان سرعین ترغیب کنیم.

 

انتهای پیام/ع

ثبت ملی برگزاری جشنواره‌ زمستانی در سرعین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.