استاندار اردبیل؛

پروژه های گردشگری باید هدف گذاری شود

استاندار اردبیل گفت: پروژه هایی که به نوعی با فرهنگ گردشگری و جذب گردشگر در ارتباط است باید هدفگذاری شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو،استاندار اردبیل در جلسه کارگروه تخصصی گردشگری اظهار داشت: اعضای کارگروه گردشگری باید ازجزئیات پروژه ها اطلاعات کافی داشته باشند تا در موقع اظهار نظر دچار پارادکس نشویم.

وی با بیان اینکه بحث گردشگری یکی از مباحث اصلی در توسعه استان مطرح است گفت: با هماهنگی و همکاری و الگوگیری از مناطق و کشورهایی که از لحاظ گردشگری غنی هستند می توانیم برای جذب گردشگر بیشتر و ماندگاری مفید بهره ببریم.

رئیس کارگروه گردشگری استان اردبیل افزود: مسافران زمانی از استان خاطره خوب خواهند داشت، خدمات بهتر و متفاوت تر از سایر نقاط گردشگری ارایه شود.

بهنام جو به طرح زمستان بیدار اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره های زمستانی در استان بخصوص مناطق مستعد و مسابقات ملی و بین المللی اسکی روی برف و روی چمن می تواند استان را از بن بست گردشگری خارج کند و تبلیغ بسیار مناسبی در این راستا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه آبدرمانی های موجود ظرفیت بسیار بزرگی برای استان است اظهار داشت: طرح راه اندازی پزشک آبدرمانی در کنار مجتمع های آب گرم می تواند اعتماد مسافران را برای این ظرفیت عظیم افزایش دهد.

استاندار اردبیل ادامه داد: برای جذب گردشگر در جشنواره های زمستانی با حمایت دستگاه های عضو کارگروه و تبلیغات رسانه ملی باید از تمامی ظرفیت ها استفاده شود.

وی در پایان از برنامه ریزی برای چشم انداز گردشگری اردبیل۱۴۰۰خبر داد و افزود: برای اردبیل یک اسم با مسما برای افق۱۴۰۰ترسیم و برنامه ریزی های لازم در این رابطه انجام شود.

انتهای پیام/ح

برگزاری جشنواره های زمستانی در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.