استاندار اردبیل؛

از طرح های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری حمایت می شود

استاندار اردبیل گفت: از طرح های مختلف سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان اردبیل در راستای جذب بیشتر گردشگران و توسعه اقتصادی منطقه حمایت می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از طرح های عمرانی و واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان نیر افزود:از طرح های مختلف سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان در راستای جذب بیشتر گردشگران و توسعه اقتصادی منطقه حمایت می شود.

وی گفت:علاوه بر این که باید توجه ویژه به بخش گردشگری نیر شود لازم است طرح جامع منطقه گردشگری بولاغلار بازنگری و طرح گردشگری محور قینرجه نیز ساماندهی شود.

استاندار اردبیل افزود:زمانی می‌توان گفت طرح بولاغلار نیر موفق بوده است که هتل این منطقه تکمیل شود و مدت  اقامت و ماندگاری‌ مسافران به چند روز افزایش یابد.

بهنامجو گفت:با توجه به ظرفیت های شهرستان نیر در حوزه جذب گردشگر و سرمایه‌گذاری‌هایی که از گذشته درآن وجود داشته است این منطقه در زمینه سرمایه‌گذاری گردشگری مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرد.

وی افزود:برخی قراردادهایی که از سال های گذشته در این منطقه منعقد شده و مدت زمان انجام آن به اتمام رسیده، اما عملیاتی نگردیده است از نظر ما باطل است زیرا نباید اجازه دهیم تا مناطق مستعد برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری بلا استفاده و در اختیار افرادی که قصد سرمایه‌گذاری ندارند قرار گرفته و راکد بماند.

استاندار اردبیل بیان کرد:مشکلات سرمایه‌گذاران در حوزه تسهیلات نیز مورد بررسی قرار گرفته و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده نزدیک رفع شود.

بهنام جو گفت:شهرک آب و مشکلات سرمایه‌گذاری در این منطقه طی 2 هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد و طرح جامعی نیز برای منطقه بولاغلار تهیه و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت.

وی افزود:طرح فاضلاب نیر، یک پروژه عظیم و بزرگ است که تاکنون 120 میلیارد ریال توسط دولت، برای خط انتقال و تصفیه خانه هزینه شده و باید در سال آینده به بهره برداری برسد.

بهنامجو گفت:شرکت شهرک های صنعتی باید قرادادهایی را که به اجرا درنیامده تعیین تکلیف کرده و واگذاری های ناموفق را ابطال کند تا این فرصت ها در اختیار سرمایه گذاران جدید قرار گیرد.

وی افزود:لیست واحدهایی که متقاضی استفاده از تسهیلات هستند را  مشخص نموده و در اسرع وقت نسبت به حل مشکلات آنها اقدام خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/ح

بازدید استاندار اردبیل از طرح های عمرانی و واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان نیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.