زمانی: بابت خسارتی که به باشگاه استقلال وارد می شود کوتاه نمی آییم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: به طور حتم بابت خسارتی که به باشگاه استقلال وارد می‌شود کوتاه نمی‌آییم چرا که این بازیکن بار‌ها مطرح کرده خطایی انجام نداده است.

حسن زمانی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در واکنش به محرومیت سرور جپاروف توسط کمیته انضباطی گفت: محرومیت جپارف چه توجیهی دارد ؟هنوز محرومیت این بازیکن برای ما سوال است و ذهن ما را مشغول کرده، چرا که بازیکن مورد نظر بار ها و بار ها مطرح کرده که هیچ نیت و غرضی درباره خطا نداشته است، اما متاسفانه ما بدون در نظر گرفتن صحبت های این فرد از کنار او گذر می کنیم.

او ادامه داد: بازیکنی که هزینه بسیار بالایی برای تیم دارد و به طور حتم اگر جپاروف یک ماه هم در تیم نباشد برای او مشکلی پیش نخواهد آمد و فقط باشگاه استقلال و تیم متضرر می شود. قطعا بابت خسارتی که به باشگاه استقلال وارد می شود کوتاه نمی آییم چرا که این بازیکن بابت خطایی که انجام داده اخطار گرفته و یک جلسه محرومیت را کشیده است.از طرفی جپاروف 2 بار مرد سال آسیا شده و بازیکن بزرگی است و به همین منظور نیازی ندارد که مرتکب چنین خطاهایی شود.

کمیته انضباطی احساسی برخورد کرده است

زمانی بیان کرد :از طرفی کاری که از عمد رخ نداده را نباید بارها وانمود کنیم که عمدی بوده است .با وجود چنین موضوعی فکر می کنم کمیته انضباطی احساسی برخورد کرده و صحبت های دیگران روی اعلام این رای تاثیر گذار بوده است .اکنون بهترین حالت ممکن این است که فدراسیون فوتبال در این زمینه ورود کند و اجازه ندهد تیم پرطرفدار استقلال که میلیون هاهوادار دارد وارد حاشیه شود چرا که به طور حتم 30 میلیون هوادار عزیز آبی پوش هیچ گاه نخواهند پذیرفت بازیکن تاثیر گذار تیم که در روند نتایج نیز عملکرد مثبتی داشته یک ماه محروم شود .

هر کسی که یک طرفه به قاضی می رود راضی هم بر می گردد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال افزود :توصیه ما به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این خواهد بود که به جای بستن شمشیر از رو با دعوت از افراد به صحبت های طرف مقابل هم گوش فرا دهند و پس از آن تصمیمات لازم را اتخاذ کنند چرا که یک طرفه نمی شود رای صادر کرد .از طرفی باید بگویم هر کسی که یک طرفه به قاضی می رود راضی هم بر می گردد، بنابراین باید کمیته انضباطی ابتدا طرف مقابل را دعوت کند و اجازه دهد صحبت های لازم مطرح و سپس با توجه به گفتگو های رد و بدل شده در صورت نیاز رای صادر کند .

صحبت های برخی افراد در رای جپاوف تاثیر گذار بود

او درباره اینکه آیا صحبت های برانکو و برخی بازیکنان پرسپولیس در صدور رای جپاروف تاثیر گذار بوده است یا خیر اظهار کرد :همان طور که در گذشته هم اعلام کردم برانکو مربی با اخلاق و با دانشی است اما به هر صورت صحبت های افراد قطعا می تواند در رای صادر شده تاثیر گذار باشد .حتی از برنامه نود که بیننده میلیونی دارد می خواهم به جای اینکه به حواشی و این موارد دامن بزند کار فرهنگی انجام دهد .برنامه پر بیننده هیچ گاه نباید به جایی کشیده شود که همه فکر کنند این برنامه به یک تیم موضع و به یک تیم علاقه دارد چرا که بروز چنین موضوعاتی نه به نفع برنامه مورد نظر خواهد بود نه جامعه فوتبال .

ساکت نخواهیم نشست

حسن زمانی در پایان خاطر نشان کرد :بدون شک به دنبال این هستیم تا رای صادر شده برای جپاروف توسط کمیته انضباطی برطرف شود و در صورتی که این امر صورت نگیرد ما هم ساکت نخواهیم نشست و کمیته انضباطی هم باید دیگر موارد رخ داده در فوتبال از جمله هل دادن داور توسط سرمربی و یک بازیکن لیگ برتری و دیگر موارد را هم بررسی کند .به نظر من بهتر است کمیته انضباطی وقتش را بیشتر در زمینه فرهنگی بگذارد تا در کارهای تنبیهی و انضباطی .

زمانی همچنین درباره معرفی کشور کویت توسط باشگاه الهلال عربستان گفت: به نظر من این موضوع ضعف شدید فدراسیون فوتبال را نشان می دهد و بخش بین الملل در این ضعف بیشترین سهم را دارد . معتقدم عربستان عددی نیست که در نظر داشته باشد برای ایران تعیین تکلیف کند. از طرفی بازی های ما در خارج از خانه بیش از میلیون ها هزینه در بر خواهد داشت و از همه مهم تر اینکه ما حمایت هوادارانمان را هم نداریم . دوستان در فدراسیون فوتبال این همه سر و صدا به پا کردند که برنده جدال با عربستانی‌ها هستند در حالی که باید با الهلال در کویت بازی کنیم که این مساله جای تعجب دارد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار